شهر جدید امیر کبیر نمونه ساخته شده تک واحدی و ویلایی در کشور است

قاسمی گفت: شهر جدید امیر کبیر نمونه ساخته شده تک واحدی و ویلایی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، «رستم قاسمی» امروز دوشنبه (18 مهر ماه) در جریان سفر خود به استان مرکزی، در جریان بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شهر جدید امیر کبیر نمونه ساخته شده تک واحدی ویلایی و الگویی برای کشور است، افزود: واگذاری زمین به مردم برای ایجاد خانه‌های یک طبقه در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.

 

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر افزود: با توجه به طرح جدید تغییرات در شهرسازی و معماری نهضت ملی مسکن به دنبال واگذاری زمین به مردم هستیم تا خانه‌های یک طبقه ساخته شود.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: استان مرکزی و شهرجدید امیر کبیر شرایط مستعد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را دارند و این شهر که نمونه ساخته شده تک واحدی و ویلایی است، می تواند برای همه مرم کشور جذاب باشد.

 

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز در شهر جدید امیر کبیر ظرفیت ۲۰ هزار واحد جدید ایجاد شد.

 

قاسمی در مورد آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین در استان‌ها، اظهار کرد: با توجه به الحاقات و تغییر کاربری زمین‌های متعلق به راه و شهرسازی، در طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین چالش اصلی این طرح نیست.

 

این مقام مسئول گفت: در اجرای طرح  نهضت ملی مسکن معماری ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

 

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با هدف حضور در جلسه شورای مسکن و پیگیری تکمیل ۲۵۰ هزار واحد نیمه‌تمام مسکن مهر با شرکت مدیران کل راه و شهرسازی استان ها کشور، امروزدوشنبه به استان مرکزی سفر کرد.

 

وی در بدو ورود به استان مرکزی در جلسه شورای مسکن و پیگیری تکمیل ۲۵۰ هزار واحد نیمه تمام مسکن مهر شهری و روستایی و بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن که با حضور مدیران کل راه و شهرسازی استان ها کشور و شرکت عمران شهرهای جدید که در سالن اجتماعات سلطان آباد شهر جدید امیرکبیر برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

 

 آیین کلنگ زنی با هدف آغاز عملیات ۲۰ هزار واحد مسکن یک طبقه حیاط دار در شهر جدید امیرکبیر و.. از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی است.

کد خبر 1222354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha