ویژه برنامه های ۱۹ مهر کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اعلام شد

مظاهری با اعلام ویژه برنامه های ۱۹ مهر سالروز بیانات رهبر انقلاب در خصوص کانون های مساجد گفت: این ویژه برنامه ها با تکریم از خانواده شهدا در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۱ نقطه عطفی در انگیزه دهی و ترغیب فعالان فرهنگی مساجد به شمار می رود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افتتاح و تجهیز کانون های فهما و کتابخانه های مساجد، دیدار مدیران و اعضای کانون های مساجد با ائمه جمعه، حضور مدیر ستاد استان در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از جمله فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت ۱۹ مهر است.

 

وی، بازدید از کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد و معرفی دستاوردها و توانمندی های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در قالب برپایی نمایشگاه و نشست مدیر ستاد فهمای استان با اصحاب رسانه پیرامون ۱۹ مهرماه را از دیگر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت ۱۹ مهر عنوان کرد.

 

مظاهری افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۱ نقطه عطفی در انگیزه بخشی و تشویق بچه های مسجد به فعالیت ثمربخش در مساجد با همکاری بسیج به شمار می رود و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۹ مهر سال ۱۳۹۱ با تلاش به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری در مساجد اقدام می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، یادگاران هشت دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و مدافعان وطن، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز به مناسبت ۱۹ مهر برگزار می شود.

 

وی افزود: حضور در دفاتر خبرگزاری های استان و بیان توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی تلاوت، اجرای سرودهای میدانی و پاتوقی، برپایی ایستگاه نقاشی و طراحی ویژه کودکان و نوجوانان، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید پیمان بچه های مسجد با آرمان های شهدا و تقدیر از مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، برگزاری نشست شورای مشورتی کانون ها از دیگر برنامه های اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت ۱۹ مهرماه است.

 

کد خبر 1222383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha