امروز هیچ مکتبی جز اسلام، حرفی برای گفتن ندارد

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امروز همه ترکیب های «ایسم» ها از سوسیالیسم، امپریالیسم، لیبرالیسم که ساخته آمریکا و ایادی آنهاست، شکست خورده و همه می دانند هیچ مکتبی جز اسلام حرفی برای گفتن ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی (۱۹ مهر سال ۹۱) که با حضور بسیجیان در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، وحدت را زیرساخت اصلی امنیت برشمرد و گفت: اگر امنیت و قدرت می خواهیم باید وحدت را حفظ کنیم.

 

وی با بیان اینکه هر ملتی سعی می کند رهبر خود را عزیز بدارد و بزرگداشت برگزار کند، اما هیچ کدام از این بزرگداشت ها آن ارتباط معنوی و دلی که مردم ما با رهبری دارند را ندارد، اظهارکرد: در دنیایی که هر روز شاهد شرارت رهبران مختلف هستیم، رهبری جامعه ما به دست دانشمندترین و زاهدترین فرد، برای ما مایه افتخار است.

 

سردار نقدی با بیان اینکه ملت ایران در مبارزه با ابرقدرت ها از جمله در جنگ تحمیلی و شکست قدرت های حاکم، زبانزد است، ادامه داد: پس از دفاع مقدس هم چگونگی مبارزه مردم در تحریم اقتصادی، ترفندهای سیاسی دشمنان و توطئه های شوم استکبار علیه ملت ایران برای جهانیان عیان و الگو شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه ملت ایران زیربار همه این فشارها اما به پیشرفت خود ادامه داد، افزود: به اذعان رییس جمهوری آمریکا رتبه آنان در حوزه علمی از پنج به ۱۵ کاهش یافته اما مولفه های قدرت در ایران روز به روز بالاتر می رود.

 

وی با اشاره به اینکه پس از فروپاشی شوروی، آمریکا ادعای قدرت کرد و همه حکومت ها وحشت زده از او حمایت کردند، بیان کرد: اما ایران اسلامی در مقابل آمریکا ایستاد و بشریت را از حلقوم آمریکا بیرون کشید.

 

سردار نقدی با بیان اینکه ایران اسلامی خار چشم دشمنان است و چندین کشور غربی در منطقه قرارگاه مشترک تشکیل داده اند تا علیه ما برنامه ریزی کنند، افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود در سال ۸۸ پشت شخصیت های انقلابی مخفی شدند و به نتیجه دلخواه نرسیدند و امروز هم سراغ اراذل و اوباش رفته اند تا با سیاه نمایی چهره انقلاب را مخدوش کنند.

 

وی تأکید کرد: امروز همه ترکیب های «ایسم» ها از سوسیالیسم، امپریالیسم، لیبرالیسم که ساخته خود آنهاست شکست خورده و همه می دانند هیچ مکتبی جز اسلام حرفی برای گفتن ندارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم گفت: در توطئه اخیر، دشمن خواست که مردم را چند تکه کند اما بیان حقایق جامعه از زبان رهبری اجازه نداد که این اتفاق محقق شود.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دشمن تلاش کرد تا مردم را مقابل هم قرار دهد، اما از بصیرت ملت ایران غافل بود، افزود: سخنان رهبری همه مردم از قشرهای مختلف را در کنار هم قرار داد.

 

وی با بیان اینکه سفر رهبری به استان همراه با معنویت و نشاط بود، اظهارکرد: در این سفر اعتبارات خوبی برای پیشرفت استان مصوب شد که استان را یک دهه به جلو حرکت داد.

 

«محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی هم گفت: خراسان شمالی در سفر رهبری پله های رشد را طی کرد و هرچند بنا به دستور رهبری استان باید جزو ۱۰ استان برتر کشور قرار می گرفت و هنوز با این مهم بسیار فاصله داریم اما باید تلاش کرد این مهم محقق شود.

 

 

کد خبر 1222452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha