افزایش ترانزیت با تکمیل پایانه ریلی آستارا

خادمی از افزایش ترانزیت بین ایران و آذربایجان و کشورهای اروپایی با تکمیل پایانه ریلی آستارا و پل مشترک جاده ای بر روی رودخانه مرزی آستارا چای خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «خیرالله خادمی» امروز (سه شنبه، ۱۹ مهر) در جریان بازدید از پایانه ریلی آستارا، اظهار کرد: امروز به همراه وزیر حمل و نقل جمهوری آذربایجان و تعدادی از مسئولان شهرستانی از پایانه ریلی و پل جدید الاحداث جاده ای مشترک بر روی رودخانه‌ آستارا چای بازدید کردیم.

 

معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اینکه این پروژه‌ها جهت افزایش ظرفیت حمل و نقل در حال اجراست، افزود: با بهره برداری از پلی که بر روی رودخانه مرزی آستارا چای ساخته می شود شاهد افزایش ترانزیت بین ایران و جمهوری آذربایجان و کشورهای اروپایی خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه پایانه ریلی آستارا با سرمایه گذاری کشور جمهوری آذربایجان در حال احداث است، تصریح کرد: برای تکمیل هرچه سریعتر این پایانه تصمیماتی گرفته شد که امیدوارم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن باشیم.

 

خادمی خاطر نشان کرد: با بهره برداری کامل از پایانه ریلی میزان ترانزیت ریلی از کشورهای اروپایی از طریق جمهوری آذربایجان به جمهوری اسلامی ایران افزایش می یابد.

 

کد خبر 1222535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha