حلقه‌های المپیك ارتباط انسانی با هر دین و آئین است/رفتار دوگانه غرب در حوزه ورزش

حسینی در خصوص نقد رهبر معظم انقلاب درباره سیاست‌های غرب در حوزه ورزش با بیان اینکه معنای حلقه‌های المپیك، عدم ورود به مسائل سیاسی است، گفت: حلقه‌های المپیك ارتباط انسانی با هر دین و آئین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید هادی حسینی، عضو سابق فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و معاون سابق وزارت ورزش و جوانان در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص نقد رهبر معظم انقلاب درباره سیاست‌های غرب در حوزه ورزش با بیان اینکه معنای حلقه‌های المپیك، عدم ورود به مسائل سیاسی است، گفت: حلقه‌های المپیك ارتباط انسانی با هر دین و آئین است و اساساً این حلقه‌ها، از سیاست زدگی دوری می‌كند و همه مردم دنیا با هر دین و آئینی با یكدیگر زندگی كنند.

 

وی با اشاره به نقد رهبر انقلاب درباره سیاست‌های دوگانه غربی‌ها در مواجهه با اوكراین و فلسطین اظهار كرد: امروز شاهد جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطین و لبنان هستیم اما هیچ‌كدام از نهادهای ورزشی در جهان علیه آن حرفی نمی‌زنند. امروز شاهد چنین وضعیت مشابهی در یمن هستیم كه توسط عربستان و متحدان آن بمباران می‌شود اما كسی از آن‌‌ها حمایت نكرد، در حالی ‌كه در جنگ اوكراین، تمام ورزشكاران روسیه محروم شدند.

 

عضو سابق فراكسیون ورزش مجلس با بیان اینکه ورزشكار ایرانی به دلیل اینكه رژیم كودك كش اسرائیل را قبول ندارد و حاضر نیست با او مسابقه دهد، مورد اتهام سیاسی كاری قرار می‌گیرد، گفت: نه تنها ورزشكاران ایرانی بلكه در تمام كشورهای دنیا و در رشته‌های مختلف شاهد هستیم كه نه تنها ورزشكاران مسلمان بلكه ورزشكارانی با ادیان دیگر نسبت به رفتار رژیم صهیونیستی معترض می‌شوند.

 

معاون سابق وزارت ورزش و جوانان با تصریح بر اینكه ایران اساساً رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد زیرا كشوری به نام اسرائیل وجود ندارد، اظهار كرد: مسابقه ندادن ورزشكاران ایرانی با فرستاده‌های رژیم صهیونیستی در عرصه‌های ورزشی قطعاً یك پیروزی محسوب می‌شود. روز به روز جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین فعال‌تر و گسترده‌تر می‌شود و هیچ انسانی نمی‌تواند وجدان خود را راضی كند كه با نماینده رژیم صهیونیستی دست بدهد و مسابقه بدهد. هر ورزشكاری با كسی مسابقه می‌دهد كه با دیگران دشمنی نداشته باشد اما صهیونیست‌ها با تمام عالم دشمنی دارند و هیچ نگرانی از جنایت‌های خود ندارند، به طوری كه در برابر چشم همه رسانه‌ها به مردم اعم از كودك و زن حمله می‌كنند.

کد خبر 1222550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha