۱۴۰ فعال قرآنی کانون های مساجد اهل تسنن شهر عنبران تجلیل شدند

۱۴۰ فعال قرآنی کانون های مساجد اهل تسنن شهر عنبران همزمان با میلاد پیامبر نور و رحمت (ص) و هفته وحدت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد محمد رسول الله (ص) تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، 140 فعال قرآنی کانون های مساجد اهل تسنن شهر عنبران همزمان با میلاد پیامبر نور و رحمت (ص) و هفته وحدت با حضور امام جمعه عنبران، فرماندار نمین، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مسئولان شهرستان و بخش در مسجد محمد رسول الله (ص) تجلیل شدند.

 

زمزمه و تلاوتی چند از آیات قرآن کریم به همت اعضای کانون های مساجد زینت بخش این مراسم بود.

 

«طیب امینی» در این مراسم ضمن عرض تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت نبی مکرم پیامبر اعظم (ص)، گفت: عقد اخوت و فرهنگ همزیستی بین شیعه و اهل تسنن در شهرستان نمین زبانزده است.

 

 

فرماندار نمین تصریح کرد: رشد و توسعه شهرستان نمین را مدیون این همدلی، وفاق و وحدت هستیم و این مسئله موجب تعالی منطقه بوده است.

 

وی ضمن قدردانی از فعالان کانون های مساجد برای برپایی این برنامه با شکوه قرآنی، ادامه داد: عمل به آیات قرآن کریم باید در زندگی روزمره دیده شود و به باور قلبی نوجوانان و جوانان تبدیل شود.

 

امینی خاطر نشان کرد: تلاوت قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اعضای خانواده می تواند زمینه های تقویت سبک زندگی اسلامی منجر شود.

 

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و گل از خدمات فعالان قرآنی کانون های مساجد تجلیل و تکریم شد.

 

کد خبر 1222571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha