تجدید میثاق مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با آرمان های شهدا

صبح امروز (۱۹ مهرماه) هم زمان با سالروز بیانات تاریخی مقام معظم رهبری در جمع علما، روحانیون و ائمه جماعات خراسان شمالی، مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر جیرفت با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،  صبح امروز (۱۹ مهرماه) هم زمان با سالروز بیانات تاریخی مقام معظم رهبری در جمع علما، روحانیون و ائمه جماعات خراسان شمالی، مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر جیرفت با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

 

«مجید خوبی زاده» ضمن گرامیداشت این روز، گفت: امروز سبک زندگی و سیره شهدا چراغ راهی برای ما در جنگ نرم دشمن است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: یک روز رزمندگان اسلام در جنگ سخت در رویا رویی با دشمنان از جان خود گذشتند تا پرچم اسلام برافراشته بماند.

 

وی ابراز کرد: امروز اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در خط مقدم جبهه فرهنگی با تاسی از سیره شهدا، کارهای فرهنگی تاثیرگذاری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام دهند.

 

خوبی زاده اظهار کرد: متاسفانه امروز دشمن ارزش های اسلام، انقلاب و نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده است که وظیفه ما را به عنوان یک نهاد وابسته به مساجد سنگین تر می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه تصریح کرد: امروز کانون های فرهنگی هنری باید مساجد را به پایگاهی برای جهاد تبیین واقعیت های انقلاب و دستاوردهای نظام قرار دهند تا توطئه دشمنان در جنگ روایت ها را خنثی کنند.

کد خبر 1222572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha