بیانات رهبر انقلاب در خصوص اهمیت توجه به نقش کانون ها راهبردی است

حجت الاسلام افکار با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این فراز مهم بیانات خود در خصوص کانون های مساجد به نکات کلیدی مسائل تربیتی و کار فرهنگی اشاره کرده، گفت: باید متولیان و مدیران کانون های مساجد این بیانات را نصب العین خود قرار دهند.

حجت الاسلام  «حسن افکار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شبکه گسترده ای را در جهت توسعه فرهنگی و عرضه فعالیت های متنوع فرهنگی هنری را ایجاد کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به توصیه مهم و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در جمع علما و ائمه جماعات، افزود:توجه به این کانون های و لزوم برنامه ریزی عالمانه یک چشم انداز و راهبرد مهمی در خصوص فعالیت های این کانون ها محسوب می شود.

 

حجت الاسلام افکار با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این فراز مهم بیانات خود در خصوص کانون های مساجد به نکات کلیدی مسائل تربیتی و کار فرهنگی اشاره کرده است، بیان کرد: باید متولیان و مدیران کانون های مساجد این بیانات را نصب العین خود در این عرصه فعالیت های فرهنگی در مساجد قرار بدهند.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید در مسجد همه متولیان فرهنگی با هم افزایی کنار هم قرار بگیرند، افزود: امروز توجه به نیازها و پاسخگوئی به سوالات و شبهات جوانان و نوجوانان در اولویت فعالیت های کانون های مساجد قرار بگیرد.

 

مدیر کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای این روز در کانون های مساجد خراسان رضوی، گفت: غبارروبی مزار شهداء و تکریم مدیران کانون های پیشکسوت، دیدار با خانواده های شهدا و ائمه جمعه و جماعات از دیگر برنامه های ستاد کانون های مساجد استان خراسان رضوی در گرامیداشت این ایام است.

کد خبر 1222582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha