از برترین های ترافیکی شرق استان تهران تجلیل بعمل آمد

از برترین های ترافیکی شرق استان تهران توسط پلیس راهور شرق استان تهران تجلیل بعمل آمد و در این مراسم از حوزه های مختلف ترافیک تجلیل گردید.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مراسم تقدیر از برترین های ترافیکی پلیس راهور شرق استان تهران صبح امروز سه شنبه(19مهرماه) در کانون هدایت ورامین با حضور امام جمعه موقت ورامین، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، رئیس پلیس راهور شرق استان تهران و جمعی از مسئولین و برترین های ترافیکی برگزار شد.

 

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در مراسم تقدیر از برترین های ترافیکی شرق استان تهران گفت: جوامع بشری قوانین و مقررات خاص خود را دارند و نظم در این کشورها برخاسته از این قوانین است و در حوزه حمل ونقل در کشور ما پلیس راه و پلیس راهور با تعریف متفاوت از یکدیگر این وظیفه مهم را برعهده دارند.

 

وی افزود: اعمال قانون توسط پلیس برای رفتارهای مخاطره آمیز رانندگان می‌باشد و بدین معنا است که حفظ جان هموطنان سرآمد این قوانین می باشد.

 

سردار عزیزی تصریح کرد: آحاد مردم باید خواستار اجرای مقررات باشند و در این راه دستگاه های مختلف اثر گذار می باشند و بعضا اگر مواقع نقاط حادثه خیز اصلاح نگردند منجر به صدمات جانی و مالی می گردد که باید مسئولین تمرکز خود را برای حل این معضل قرار دهند.

 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: در بعضی از معابر شهری شرق استان تهران روزانه به اندازه چندین استان تردد داریم و رعایت مقررات و  اخذ سخت گیری های قانونی قطعا به سود همشهریان ما می باشد.

 

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش پلیس یاران اقدامات خوبی صورت گرفته است و خیلی از فرزندان رانندگان در کنار پدران و مادران خود وظیفه تذکرات آیین نامه ای را دارند که امیدواریم با حس مسئولیت این عزیزان در اجرای مقررات رانندگی مفید واقع گردد.

 

سردار عزیزی با اخطار به رانندگان متخلف که پایبند به قوانین راهنمایی و رانندگی نیستند اظهار داشت: رانندگانی که تخلفات بالایی دارند ضمن ضبط گواهینامه رانندگی به کلاس های آموزشی و توجیهی راهنمایی می گردند و هدف پلیس کم تر شدن حوادث منجر به جرح و حتی مالی در این حوزه می باشد.

 

وی در پایان در خصوص حوادث رخ داده در کشور نیز گفت:  جمهوری اسلامی توانمندی این را دارد که ناراضیان را با شنیدن حرف های بحق آنان سربازان جان برکف خود برای احقاق حق نظام اسلامی تبدیل نماید و دشمنان بدانند فرزندان این مرز و بوم مانند فرزندان همه نیروهای نظامی و انتظامی هستند و این عزیزان مانند همیشه دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

 

تجلیل از نمونه های ترافیکی شرق استان تهران

سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در این مراسم گفت: اجرای ماموریت های خودمان را در وظایف محوله را مدیون همراهی مردم می دانیم و پلیس روزانه در طرح های ترافیکی خود سعی کرده است بشکل مطلوب انجام وظیفه نماید.

 

وی افزود: در رخ دادن حوادث رانندگی، پلیس بطور کامل در آنها دخیل نیست و سعی خواهیم کرد فرهنگ ترافیکی را افزایش دهیم و مردم باید بدانند اکثر حوادث رانندگی در اثر تخلف خود راکبین صورت می گیرد.

 

سرهنگ سلیمانی به آمار کارهای صورت گرفته در حوزه پلیس راهور در اعطای گواهینامه و پلاک در شرق استان تهران بیان داشت: در سال جاری هفته فراجا 70 هزار نفر شرکت کننده آزمون آیین نامه و 44000نفر آزمون عملی گواهینامه در آموزشگاه های رانندگی شرق استان تهران ثبت نام داشته ایم که از این تعداد پس از قبولی در آزمون های آیین نامه و عملی بیست و شش هزار گواهینامه تحویل متقاضیان گردیده است و 78000 هزار پلاک نیز در طول این مدت تعویض و به مالکین خودرو و موتور سیکلت تحویل داده شده است.

 

کد خبر 1222615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha