دشمن با بزرگنمایی مشکلات به دنبال ناامیدی و بدبین کردن مردم به انقلاب است

عباسی با بیان اینکه دشمن با بزرگنمایی کمبودها تلاش می‌کند تا با دلسردی و ایجاد ناامیدی در ملت ایران، اعتماد مردم به مسئولان و اتحاد بین جامعه را به نابودی بکشاند گفت ایران اسلامی به پشتوانه ملت بصیر و متحد خود بر همه توطئه ها پیروز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز(سه‌شنبه، ۱۹ مهر) در اجتماع بزرگ علما، روحانیون و طلاب شیعه و سنی استان که به‌مناسبت هفته وحدت و محکومیت آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر با حضور آیت الله «فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلی رشت برگزار شد، با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام میان اهل تسنن و تشیع و همراهی در مسیر رسیدن به کمال دین اسلام اظهارکرد: اشتراکات میان تسنن و تشیع زنجیر وحدت و پایداری را مستحکم‌تر می‌کند.

 

استاندار گیلان توسعه تعاملات را اصلی مهم در مقابله با دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمن درصدد است با ایجاد نفاق و فاصله بین اشتراکات شیعه و سنی، به اهداف شوم خود برسد.

 

وی وحدت تسنن و تشیع را مسئله‌ای مهم در جبهه مقاومت و تلاشی اثر بخش برای توسعه قدرت در جوامع اسلامی دانست و اذعان کرد: این کلید واژه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده و است که نشاط و امنیت اجتماعی را به همراه دارد.

 

عباسی با بیان اینکه دشمنان نظام همچون اغتشاشات اخیر و در همه ادوار کینه و دشمنی خود را اثبات کردند و هر بار به شیوه‌ای، فتنه‌گری و آشوب افکنی را در برابر ایران و ایرانی به نمایش گذاشتند گفت: مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه ای در مسائل اخیر کشور نیز، مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند و این بصیرت و ولایتمداری خود پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی دادند.

 

وی فرهنگ و اقتصاد را دو مقوله مهمی دانست که دشمن نسبت به آن توجه دارد و افزود: دشمن با بزرگنمایی کمبودهای این حوزه‌ها تلاش می‌کند تا با دلسردی و ایجاد ناامیدی در قلوب ملت ایران، اعتماد مردم به مسئولان و نیز اتحاد بین اقشار جامعه را به نابودی بکشاند.

 

استاندار گیلان ادامه داد: رژیم صهیونیستی و آمریکا بزرگترین دشمن کشورهای مسلمان جهان است که همواره به کینه و دشمنی خود بصورت آشکار پرداخته و آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ایران اسلامی به پشتوانه ملت بصیر و متحد خود بر همه توطئه ها پیروز می‌شود.

 

وی با تصریح اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر مسئله وحدت و توسعه فرهنگی تاکید داشته و دارد و این مهم باید چراغ راه جامعه اسلامی باشد، با ضروری خواندن توجه همگان به موضوعات مورد تاکید رهبر انقلاب از جمله جهاد تبیین، این مهم را راهکار مقابله با جریان تحریف خواند.

 

*تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با جهاد تبیین میسر می‌شود 

عباسی با تاکید بر اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با جهاد تبیین میسر می‌شود اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای دست یابی به توسعه فرهنگی و اقتصادی باید اهتمام جدی داشت و لازم است با عزم جهادی و نگاهی روشنفکرانه در چارچوب موازین دینی و اخلاقی نسبت به توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور توجه بیشتری صور ت گیرد.

 

وی به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد کلان و تاکیدات رییس جمهوری در جهت توسعه همه جانبه کشور اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم حتی یکروز تعطیلی را بر خود واجب ندانسته و نمی‌داند.

 

استاندار گیلان بر لزوم ارائه کارنامه عملکرد در همه بخش‌ها و امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی در جامعه یک ضرورت است.

 

گفتنی است، در پایان مراسم، روحانیون و طلاب اهل تسنن و تشیع با سردادن شعارهایی اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کردند.

 

 

 

کد خبر 1222656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha