سلامت و امنیت، اولویتهای بزرگی برای جامعه است

داوری گفت:سلامت و امنیت ۲ نعمت و اولویت بزرگ برای جامعه است که موضوع سلامت آن ارتباط مستقیمی با متخصصان دامپزشک دارد و دامپزشکان با تلاش برای پرورش دام سالم، غذای سالمی را وارد بازار می کنند که نقش بسیار حائز اهمیتی در رشد یک انسان سالم دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «محسن داوری» در مراسم گرامیداشت هفته دامپزشکی گفت: سلامت و امنیت ۲ نعمت و اولویت بزرگ برای جامعه است که موضوع سلامت آن ارتباط مستقیمی با متخصصان دامپزشک دارد.

 

فرماندار مشهد افزود: دامپزشکان با تلاش برای پرورش دام سالم، غذای سالمی را وارد بازار می کنند که نقش بسیار حائز اهمیتی در رشد یک انسان سالم دارد و در واقع همانند یک فرمانده در حوزه نظامی، آنها در حوزه سلامت عمل می کنند.

 

وی ادامه داد: حضور انسان سالم، علاوه بر افزایش معیارهای سلامتی در جامعه به نحوی سبب رشد معیارهای امنیت نیز می شود که همین امر نشان از مسئولیت خطیر دامپزشکان در یک کشور دارد.

 

داوری گفت: فعالان حوزه سلامت جامعه به خصوص دامپزشکان، باید با شناخت جایگاه خویش و همچنین برنامه ریزی درست، مسوولیت ها را به درستی انجام دهند.

 

فرماندار مشهد با بیان این که تغذیه سالم اثر وضعی مناسبی بر اعتقادات مردم دارد افزود: تغذیه سالم یکی از زیر مجموعه های اقتصاد است که اکنون دشمنان کشور آن را نشانه گرفته اند از این رو مسئولیت دامپزشکان نیز بسیار حساس و قابل اهمیت است

کد خبر 1222689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha