وقوع ۵۲۷ موردآتش سوزي طی ۶ ماهه اول سال جاری در کاشان

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان از وقوع ۵۲۷ موردآتش سوزي و یک هزار و ۲۹۲ مورد حادثه طی ۶ ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی ۶ ماه گذشته، ۵۲۷ مورد آتش سوزي و یک هزار و ۲۹۲ مورد حادثه در شهرستان کاشان رخ داده است.

 

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان افزود: حرائق شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۰.۴% درصد افزایش داشته است.

 

پیراسته ادامه داد: بیشترین علل حرائق رخ داده در این شهرستان شامل بي احتياطي، اتصالي برق ، پرتاب جرقه مواد آتش زا، نشت مایعات قابل اشتعال و افروختن عمدي آتش بوده است.


مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان تصریح کرد: ماموران آتش نشانی اين شهرستان در حوادث مختلف شامل تصادفات ، سقوط از ارتفاع، چاه و ريزش آوار و غیره به یاری همشهریان شتافته اند که خوشبختانه این آمار نسبت به سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ کاهش ۴.۴% درصدی را نشان می دهد.

 

پیراسته افزود: آتش نشانان در حوادث و حرائق شش ماهه نخست سال جاری جان ۴۳۹ نفر را نجات داده اند و متاسفانه در این عملیات ها ۱۳ فوتی و ۱۸۲ مصدوم گزارش شده است.

 

وی با اعلام کاهش ۴۰ ثانیه ای زمان رسیدن تیم های عملیاتی آتش نشانی به صحنه حوادث و آتش سوزی ها در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت:در این مدت ۴۲ هزار و ۲۰۹ تماس با مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ کاشان صورت پذیرفته که بیش از نیمی از آنها غیر ضروری و یا مزاحمت تلفنی بوده است .

کد خبر 1222736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha