کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مهم ترین بسترهای الگوسازی وفاق و همدلی هستند

عبداللهی با اشاره به اهمیت تبیین ارزش های دینی و معرفتی و احیاء مسجد تراز اسلامی به واسطه فعالیت پرشور نیروهای مسجدی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مهم ترین بسترهای الگوسازی وفاق و همدلی هستند.

« مجتبی عبداللهی» با تبریک هفته ملی کانون های فرهنگی هنری مساجد و سالروز بیانات رهبرمعظم انقلاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مساجد یکی از مهم ترین بسترهای الگوسازی وفاق و همدلی هستند.

 

استاندار البرز افزود: امام مسجد با عنوان مدیر مسجد، رهبری و هدایت نیروهای فعال مسجدی را در کانون های فرهنگی هنری مساجد دارند که در این خصوص شاهد تبیین ارزش های دینی و معرفتی و احیاء مسجد تراز اسلامی به واسطه فعالیت پرشور نیروهای مسجدی هستیم.

 

به گفته وی، کُنشری جوانان و نوجوانان مسجدی یکی دیگر از جوانب فعالیت های نیروهای مسجدی در نهاد کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با حضور پرشور خود نسبت به رشد و پویایی محلّه با محوریت مسجد فعالیت می کنند.

 

وی عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب به درستی در سخنان خود به پیوند کانون فرهنگی مسجد با پایگاه های بسیج اشاره داشته اند و این دو را از اختلاف انگیزی وناسازگاری در برنامه ها برحذر داشته اند.

 

عبداللهی با اشاره به ظرفیت بهره مندی استان البرز از وجود 390 کانون فرهنگی هنری مسجد بیان کرد: متولیان مسجد با توجه به وجود کانون های فرهنگی هنری مساجد که جمع های فعال نوجوان و جوان هستند، زمینه پویایی مسجد و احیاء کارکردهای آن را بیش از پیش فراهم می کنند.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: محبت، وفاق و همدلی میان امام مسجد، هیئت امناء، پایگاه بسیج و کانون از دیگر موارد مورد تأمل در بیانات رهبر معظم انقلاب است که متناسب با این شاخص ها، ضروری است نیروهای مسجدی با رویکرد محله محوری، ویژه برنامه های فرهنگی و هنری شایسته و قابل تأملی را طرح ریزی کنند.

کد خبر 1222766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha