ویژه برنامه ۱۹ مهر در کانون های مساجد شادگان برگزار شد

چعبی از برگزاری ویژه برنامه های ۱۹ مهر سالروز بیانات رهبر انقلاب ‌در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد در کانون های شهرستان شادگان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ها با تکریم از خانواده شهدای استان خوزستان در شهرستان شادگان آغاز شده است.

جلال چعبی امروز سه شنبه (۱۹ مهر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۱ در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: بیانات گوهربار رهبر انقلاب در این روز مهم نقطه عطفی در انگیزه دهی و ترغیب فعالان فرهنگی مساجد به شمار می رود.

 

رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد شادگان افزود: برگزاری کتابخانه های سیار برای اولین بار توسط نیروهای مساجد، دیدار مدیران و اعضای کانون های مساجد با ائمه جمعه و مدیر ستاد فهما استان حوزستان از جمله فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شادگان به مناسبت ۱۹ مهر است.

 

وی، بازدید از کانون های فرهنگی هنری، کتابخانه های مساجد و معرفی دستاوردها و توانمندی های اعضای کانون های شادگان را از دیگر فعالیت های گرامیداشت ۱۹ مهر برشمرد و تصریح کرد: این فعالیت ها در قالب برپایی نمایشگاه و تقدیر و تشکرازمدیران فعال فهمای ۱۴۰۰ خوزستان برگزار شد.

 

چعبی بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۱ را نقطه عطفی در انگیزه بخشی و تشویق بچه های مسجد به فعالیت ثمربخش در مساجد با همکاری بسیج عنوان کرد و ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر سال ۱۳۹۱ با تلاش به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری در مساجد اقدام می کنند.

 

وی ابراز کرد: دیدار و تجلیل از خانواده های معظم و معزز شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و مدافعان وطن، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز به مناسبت ۱۹ مهر در شهرستان شادگان برگزار می شود.

 

رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد شادگان، خاطر نشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی تلاوت، اجرای سرودهای میدانی و پاتوقی، برپایی ایستگاه نقاشی و طراحی ویژه کودکان و نوجوانان، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید پیمان بچه های مسجد با آرمان های شهدا و تقدیر از مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، از دیگر برنامه های اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد شادگان به مناسبت ۱۹ مهرماه است.

 

کد خبر 1222782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha