توزیع بسته های گوشت اهدایی موسسه حضرت خدیجه(س)قم و برنامه سمت خدا در بین نیازمندان شهرستان مرند

با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند، گوشت های نذری در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی،«سعید سلطانپور» از توزیع گوشت های نذری اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در بین نیازمندان شهرستان مرند خبر داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند گفت:با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه سمت خدا این بسته های گوشت تهیه و در اختیار این اداره قرار داده شد.

سلطانپور افزود:در این راستا خانوارهای نیازمند در شهرستان شناسایی و بسته های گوشت قربانی با استفاده از ظرفیت های کانون فرهنگی هنری مسجد توزیع شد.

وی از حسن اعتماد موسسه حضرت خدیجه(س) قم،برنامه سمت خدا و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نسبت به این شهرستان و حمایت آنها از نیازمندان تقدیر و تشکر کرده،کمک به نیازمندان را امری خداپسندانه و تاسی از سیره اهل بیت(ع)برشمرد و گفت می طلبد در این شرایط سخت به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کنیم.

گفتنی است برنامه توزیع گوشت بین نیازمندان امسال و در مرحله دوم از کمک های مومنانه به تعداد ۱۲۸ بسته برای خانوارهای نیازمند،توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان شرقی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند توسط چهار کانون فرهنگی هنری (چهارده معصوم،آل یاسین،شهید باکری،شهدای محله نخودبیگ) در بین این عزیزان توزیع شد.

 

کد خبر 1222790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha