تخصیص اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد تومانی  سفر  ریاست جمهوری به پروژه های آموزش و پرورش در شهرستان های استان تهران

استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد تومانی سفر ریاست محترم جمهوری به ساخت و تجهیز مدارس در شهرستان های استان تهران اختصاص یافته است و با کمک خیرین محترم می توانیم قدم های خوبی در این زمینه برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، محسن منصوری استاندار تهران شب گذشته(۱۹مهرماه) در حاشیه برگزاری سومین مجمع مدرسه خیرین مدرسه ساز در هتل شایان شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه بسیار پرثمری بود و انصافا خیرین در این سال ها کارهای خوب و ماندگاری را انجام دادند و تعداد زیادی از مدارس را خودشان ساختند یا بصورت مشارکتی با دولت به این کار خداپسندانه اهتمام ورزیده اند.

 

وی افزود: در این جلسه مقرر شد، با توجه به اعتبار خیلی خوبی که در سفر استانی ریاست محترم جمهوری به شهرستان های استان تهران صورت گرفت، و این عدد به 2500 هزار میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص یافته است، با خیرین به توافق رسیدیم که پروژه ها بصورت مشارکتی به انجام برسد.

 

منصوری نیاز شهرستان های استان تهران به ساخت و تجهیز مدارس را یک نیاز بزرگ دانست و تصریح کرد: خیرین محترم در این جلسه توافق کردند که برای ساخت مدرسه آورده در حد 30 درصد و بعضی ها تا  حد 50 درصد را تقبل نمایند و مابقی نیز سهم دولت باشد و امیدواریم این یک جهش خوبی برای پروژه های آموزش و پرورش در شهرستان های استان تهران علی الخصوص شهر ورامین باشد.

 

استاندار تهران در پایان گفت: طبق توافق صورت گرفته در شهرستان ورامین ساخت 20 مدرسه جدید و تجهیز و نوسازی 5 مدرسه در دستور کار قرار گرفته است.

 

کد خبر 1222796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha