۸۵ درصد مشترکان چهارمحال و بختیاری آب را متناسب با الگو مصرف می‌کنند

متقی با بیان اینکه مصرف آب ۸۵ درصد از مشترکان استان متناسب با الگوی مصرف است، گفت: این مشترکان در ماه کمتر از ۱۶ مترمکعب آب مصرف می‌کنند.

«فرشاد متقی» در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای ۱۵ درصد مشترکی که بیش از الگوی مصرف، آب مصرف می‌کنند، آب بهاء به صورت تصاعدی حساب می‌شود.

 

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به فعالیت پلیس آب در استان، تصریح کرد: مردم استان در صورت مشاهده مصرف آب غیرمتعارف، موضوع را به پلیس آب با شماره ۱۲۲ گزارش دهند تا با تذکر و یا قطعی آب از این روند جلوگیری شود.

 

وی اظهار داشت: پلیس آب فعالیت خود را با هدف نظارت و کنترل مصرف آب از اول تیرماه در استان آغاز کرده است و علاوه بر پیگیری گزارش‌ها مردمی با گشت زنی در سطح شهر مصارف غیرمتعارف را شناسایی می‌کند.

 

متقی افزود: پلیس آب در استان به طور متوسط روزانه ۳۰ ماموریت انجام می‌دهد و چنانچه با مورد مصرف غیرمتعارف نظیر شست‌وشوی ماشین، شست و شوی دم مغازه‌ها و حیاط خانه‌ها روبرو شود بار اول به مشترک خاطی تذکر می‌دهد، اما چنانچه در گزارش‌های بعدی این موضوع تکرار شود در بار دوم آب آن مشترک به مدت ۲۴ ساعت قطع و چنانچه بار سوم تکرار شود آب آن مشترک به مدت یک دوره ۴۵ روزه قطع می‌شود.

 

کد خبر 1222800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha