استعداد قاریان قرآن با حضور در مسابقات قرآن شناسایی و شکوفا می شود

فلاح قرآن را سرمایه ماندگار و گنج پایان ناپذیر برای مسلمانان دانست و گفت: استعداد قاریان قرآن با حضور در مسابقات قرآن شناسایی و شکوفا می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ «فرشید فلاح » شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده «محدثه رمضان پور»،عضو کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) سمنان رتبه اول در رشته قرائت تحقیق خواهران مسابقات قرآنی مدهامتان با اشاره به نقش مهم خانواده ها در سوق دادن فرزندان به سمت قرآن گفت:تربيت فرزندان قرآني نعمت بي نظير براي والدين محسوب مي شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نقش خانواده ها را در سوق دادن فرزندان به سمت قرآن بسیارمهم عنوان کردوافزود: تربیت فرزندان قرآنی نعمت بی نظیر برای والدین محسوب می شود.

 

وی با تأکید براینکه انس با قرآن کریم و معارف اهل بیت و عصمت و طهارت(ع) یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است ادامه داد: حركت در مسير قرآن زمينه‌ساز سعادت و رستگاري بشر و تقويت روحي و معنوي انسان است.

 

فلاح با اشاره به مقام نخست«محدثه رمضان پور»،عضو کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) سمنان در رشته قرائت تحقیق خواهران مسابقات قرآنی مدهامتان اظهارداشت: کسب این موفقیت قرآنی که از یک خانواده قرآنی به ثمر نشسته است باید اطلاع رسانی شود تا سایر خانواده ها نیز تشویق شوند و این راه خوب را به فرزندان خود نشان دهند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان قرآن را سرمایه ماندگار و گنج پایان ناپذیر برای مسلمانان دانست و گفت: حضور در مسابقات قرآنی یک نقطه شروع برای خانم رمضان پور است که امیدواریم این راه را ادامه داده و در مراحل و مسابقات بعدی نیز قدرتمند تر از گذشته حضور داشته باشند و برای استان سمنان افتخار آفرینی کنند.

 

وی تصریح کرد:استعداد قاریان قرآن با حضور در مسابقات قرآن شناسایی و شکوفا می شود که با تلاش و مطالعه بیشتر قطعا موفقیت های بیشتری را کسب خواهند کرد.

 

فلاح با بیان اینکه توجه به بانوان و دختران در جامعه اسلامی مورد تاکید است،گفت:دشمنان ما بدنبال توطئه چینی علیه خانواده های ایرانی می باشند که حضور دختران ایرانی در عرصه های قرآنی در خنثی کردن این توطئه ها تاثیر گذار خواهد بود.

 

کد خبر 1222812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha