تاب آوری اجتماعی با بهره مندی از هنر تئاتر تقویت می شود

شاهمرادی با اشاره به اهمیت جایگاه ارتقاء تاب آوری اجتماعی در میان کودکان معلول ذهنی و خانواده هایشان گفت: تاب آوری اجتماعی با بهره مندی از هنر تئاتر تقویت می شود.

« محمدجواد شاهمرادی» در جریان بازدید از آیین نمایشی تئاتر معلولان ذهنی در مرکز توانبخشی مادر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جمعی از دانشجویان جهادگر در مراسم نمایشی تئاتر معلولان ذهنی مرکز توانبخشی مادر حضور یافتند.

 

مسئول روابط عمومی و رسانه جهادی بسیج دانشجویی استان البرز افزود: به مناسبت هفته وحدت، دانشجویان جهادگر با حضور در مرکز توانبخشی مادر از تئاتر معلولان ذهنی بازدید به عمل آوردند. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به گروه های بهزیستی اجتماعی بیان کرد: اهداء هدایای ارزنده و کاربردی در مسائل احصاء جسمی مددجو، تشویق و گرفتن سرمشق از مددجویان پرتلاش، ایجاد حس تعهد در دانشجویان جهادگر جهت بازدید بیشتر از جمله اقداماتی بود که طی این بازدید انجام شد. 

 

وی عنوان کرد: ما دانشجویان جهادگر از مسئولین محترم درخواست مساعدت و سرکشی بیشتر ، جهت قؤت قلب و پشتیبانی و حمایت از مرکز فوق الذکر و مراکز مشابه الحوال، پرسنل و مددجویان داریم.

 

گفتنی است، شورای کارگروه جهادی حضرت حمزه سیدالشهداء مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت به همراه معاون جهادی بسیج دانشجویی استان البرز در این مراسم حضور یافتند. 

 

 

کد خبر 1222837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha