دشمن نقشه شوم تجزیه‌طلبی ایران را در سر دارد/ امنیت یکی از پیامدهای وحدت اقوام و مذاهب است

ایزد گفت: دشمن نقشه شوم تجزیه طلبی ایران اسلامی را در سر می پروراند و اگر بتواند به هدفش برسد دیگر نه شیعه و نه سنی، امنیت نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «حسینعلی ایزد» در نشست «اتحاد، برادری و تمدن سازی نوین اسلامی» که در گنبدکاووس برگزار شد، اظهارکرد: استان گلستان نمونه بارز وحدت واقعی و عملی شیعه و سنی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بوده است.

 

دادستان گنبدکاووس، گلستان را رنگین‌کمان‌ اقوام توصیف کرد و گفت: آنچه امروز بیشتر از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم موضوع وحدت مسلمین است. وحدت در همه ابعاد و اقسام آن، نتیجه‌اش تولید امنیت می شود.

 

وی افزود: اختلاف سلیقه و برخی مشکلات، آسیب های اجتماعی و ... در همه جوامع وجود دارد اما باید نسبت به آسیب هایی که مخل امنیت است حساستر باشیم و آنها را برطرف کنیم. دشمن نقشه شوم تجزیه طلبی ایران اسلامی را در سر می پروراند و اگر بتواند به هدفش برسد دیگر نه شیعه و نه سنی، امنیت نخواهند داشت.

 

دادستان ایزد با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: امروز برای همه مشخص شده این آشوب ها و اغتشاشات برای مرگ ناگوار یک دختر یا حتی مسئله حجاب و آزادی زن نیست بلکه هدف اسلام و از هم پاشیدن خانواده اسلامی و ایرانی است.

 

وی ادامه داد: ببشتر از دو سال فرزندان مان را در فضای مجازی رها کردیم و هیچ نظارتی هم بر این فضا نبوده یا عملا بلد نبودیم که چگونه بر آن نظارت کنیم. نتیجه این فضای ولنگار همین می شود که اغلب دستگیرشدگان بین سنین ۱۵ تا ۱۷ سال هستند.

 

کد خبر 1222838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha