کانون های فرهنگی هنری مساجد سنگر فرهنگی جامعه هستند

حجت الاسلام علوی قزی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد، سنگر فرهنگی جامعه هستند و نیاز به ایده های نو فرهنگی دارند.

حجت الاسلام «سیدعلی علوی قزی» به مناسبت «19 مهر، سالروز بیانات مقام معظم رهبری درباره کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد، سنگر فرهنگی جامعه هستند.

 

امام جماعت و رابط فرهنگی کانون نور عترت مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان آزادشهر با بیان اینکه ‌کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد نیاز به ایده های نو فرهنگی دارند، افزود: باید از متخصصین فرهنگی هنری مشورت گرفته شود و مطالبی و مسائلی که متناسب با نیاز آن جوان و جامعه است در کانون های مساجد فراهم شود.

 

وی ادامه داد: در راس کانون و در کنار افراد با تجربه نیاز به نیروهای جوان و صاحب فکر و متخصص است، افرادی که بتوانند آسیب ها و نیازهای اجتماعی را شناخته و در کانون که اتاق فکر مسجد است برای حل و جبران مسائل تلاش کنند.

 

حجت الاسلام علوی قزی، وظیفه اصلی کانون ها را مبارزه با توطئه دشمن و حفظ نسل جدید بیان کرد و گفت: یکی از ارکان مهم در پویایی کانون های فرهنگی و هنری مساجد که نقش مهم برای رسیدن به نفطه مطلوب است، جذب و نگهداری نیروهای جوان است.

 

این فعال فرهنگی، مذهبی و اجتماعی شهرستان آزادشهر اظهارداشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد زمانی در زمینه جذب نیرو موفق می شوند که متولیان کانون از انگیزه‌ای قوی و روحیه ای شاداب برخوردار باشند.

 

 

کد خبر 1222865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha