آمادگی آستان مقدس حسینی برای جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)+ عکس

مسئولان آستان مقدس امام حسین(ع) به مناسبت فرخنده میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق(ع) صحن و رواق های این استان را تزیین کردند و برای برگزاری جشن آماده می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، در آستانه هفدهم ربیع الاول فرخنده میلاد رسول اکرم(ص) و رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق(ع) ،  مسئولان آستان  مقدس امام حسین(ع)  صحن و رواق های این آستان را با پرچم ها و پارچه نوشته های سبزرنگ و گل های طبیعی تزیین کردند.

 

صحن و رواق های این حرم مقدس با پارچه نوشته های سبز رنگ که عبارت هایی همچون «السلام علی ابی الزهرا محمد(ص)»، « و کفی بالله شهیدا محمد رسول الله »، « سید الانبیاء المرسلین»، «محمد نبی الرحمه»، «السلام علیک یا رسول الله» «یا جعفر بن محمد الصادق» و «و انک لعلی خلق عظیم» با نخ زرد و سفید روی آنها گلدوزی شده است،  تزیین شدند.

 

به مناسبت میلاد فرخنده پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، صحن و رواق ها و ورودی های آستان با چراغ های رنگی و هزاران گل و برگ های تزیینی مزین شد.

 

مسئولان این آستان همچنین برای استقبال از زایران حرم حسینی آماده هستند . ورودی های سمت ضریح حرم سید الشهدا(ع) مزین به نام حضرت «محمد مصطفی (ص)» است.

کد خبر 1222940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha