حفاظت از حریم قانون از مصادیق معروف است

حجت الاسلام مهدوی نیا در دیدار خود با فرمانده انتظامي استان لرستان و تبریک هفته فراجا گفت: مجموعه انتظامی مجری قانون و به دنبال اجرای عدالت و قانون است، گفت: حفاظت از حریم قانون از مصادیق معروف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «یونس مهدوی نیا» امروز(20 مهر)در دیدار با سردار الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان در سخنانی اظهار داشت: خدای متعال را شاکریم که در کشوری زندگی می کنیم که در سایه ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، دلاور مردانی در لباس  مقدس انتظامی در راستای خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت جامعه از بذل جان نیز دریغ نکرده اند و برای دفاع از مرزهای کشور و مبارزه با عوامل ناامنی همواره محکم و مقتدر ایستاده‌اند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: کارکنان فراجا ، سرافرازانی هستند که با تکیه بر ارزش های الهی و سعه صدر توام با عقلانیت در عین حال در چارچوب قانون صحنه های زیبایی از خدمت و  اقتدار توام با رأفت اسلامی  را در سال ها خدمت به ملت ایران به ویژه در هفته های اخیر خلق کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: بر خود لازم میدانم که فرا رسیدن هفته فراجا را به فرد فرد کارکنان این نیروی خدوم و خدمتگزار به ویژه سربازان جان بر کف فراجا تبریک و از اقدامات مقتدرانه این نیروی ارزشمند در تامین نظم و امنیت کشور سپاس به عمل آورم.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه فراجا مجری قانون است و قانون برگرفته از شرع دیم مبین اسلام است، بیان کرد: هر اقدامی از فراجا  می تواند برگرفته از امر به معروف و نهی از منکر باشد زیرا کار پلیس راهنمایی و ارشاد که همان معروف است و مبارزه  با پلیدی‌ها و زشتی‌ها که همان منکر است را  انجام می دهد و مجموعه انتظامی  به دنبال اجرای عدالت و قانون هستند.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بیان کرد: پاسداری و  رعایت قانون از مصادیق معروف است.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا ادامه داد: وقتی مردم ببینند که پلیس بعنوان مجری قانون ، اخلاق اسلامی و حرمت ها را رعایت می کنند حرف شنوی بیشتری در جامعه اتفاق می افتد و بیش از پیش قدردان زحمات این نیروی ارزشمند خواهند بود.

 

کد خبر 1222948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha