سیره و منش پیامبر اکرم (ص) را سرلوحه زندگی فردی واجتماعی خودمان  قرار دهیم

استاد دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وحدت و همدلی سبب توسعه و بهبود اقتصادی سیستان و بلوچستان می شود، گفت: سیره و منش پیامبر اکرم (ص) را سرلوحه زندگی فردی واجتماعی خودمان قرار دهیم.

« عیسی ابراهیم زاده» از اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان با گرامیداشت هفته وحدت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زاهدان بیان داشت: با میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم یک زندگی جدید برای دنیای معنوی انسان ها ترسیم شد.

 

 این استاد دانشگاه سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه اگر ما اخلاق حسنه پیامبر را سرلوحه  قرار دهیم زندگی ها شیرین تر می شود، ادامه داد: این همه گرفتاری ها و جنگ و خودخواهی ها سبب شده که کشورها و جمعیت های مختف را دچار گرفتاری کند  سرچشمه آن دوری از محبت انسانیت و  اخلاق پیامبر اعظم است.

 

ابراهیم زاده با بیان اینکه اگر قرار است ما پیرو نبی مکرم اسلام باشیم باید با آخوت و برادری زندگی کنیم، تصریح کرد:  خوشبختانه در سیستان  وبلوچستان اخوت و برادری را داریم اما  هر از چند گاهی دشمنان که این برادری را بر نمی تابند مشکلاتی را دامن می زنند و ما باید هوشیار باشیم و  با تبعیت از پیامبر و پیشوایان  همراهی و هم افزایی پیشه راه خودمان کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی سبب توسعه و بهبودی و شادکامی مردم سیستان و بلوچستان می شود، افزود: امیدواریم امتی خوبی برای پیامبر اکرم باشیم.

کد خبر 1222953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha