وحدت پیش فرض اجرای عدالت در جامعه است

ماموستا محمدی، وحدت را پیش فرض اجرای عدالت در جامعه دانست و گفت: امروز موضوع وحدت در کرمانشاه حل شده است با این وجود دشمنان در کمین هستند که از هر فرصتی برای ضربه زدن به وحدت ما بهره ببرند.

ماموستا ملامحمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به هفته وحدت و ضرورت اتحاد مسلمانان با یکدیگر ،گفت: وحدت مایه عزت‌ آفرینی، دشمن شکنی و عافیت افزایی است و از هرج و مرج جلوگیری می‌کند.

 

امام جمعه روانسر،افزود:وحدت امت اسلام امروز از اوجب واجبات است چرا که با وحدت، توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: دستور پیامبر گرامی اسلام (ص) است که باید بین مسلمانان وحدت باشد و این موضوع خیلی ارزشمند و لازمه جامعه اسلامی است.

 

ماموستا محمدی،بابیان اینکه وحدت به معنای اتحاد و همبستگی پیروان مذاهب مختلف اسلامی است،تصریح کرد: امروز وحدت، عزت و اقتدار مسلمین از مهمترین موضوعاتی است که با تمسک مسلمانان جهان به قرآن و راه و روش پیامبر رحمت (ص) حاصل می شود.

 

امام جمعه روانسر، اظهار کرد:همبستگی و یکپارچگی اهل تسنن و شیعیان در زمانی که دشمنان اسلام منتظر کوچکترین فرصتی برای ضربه زدن به اسلام هستند، بسیار واجب است در حالی که پرداختن به اختلافات و مسائل تفرقه انگیز نتیجه ای جز به هدر رفتن سرمایه ها و استفاده دشمن از این اختلافات، نخواهد داشت.

 

کد خبر 1222967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha