پویایی تمدن اسلام، باعث نابودی دشمنان می شود

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اینکه پویایی تمدن اسلام، باعث نابودی دشمنان می شود، گفت: آنها با شیطنت‌ و حیله‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به امت اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام «علی عباسی» امروز (چهارشنبه 20 مهر) در نشست وحدت‌آفرین علمای شیعه و سنی که به مناسبت هفته وحدت در گرگان برگزار شد، گفت: دشمنان دوستی و برادری شیعه و سنی در ایران و سایر ممالک اسلامی را مورد هدف قرار داده اند و شکاف و تفرقه بین مسلمانان دامن می زنند.

 

رئیس مرکز جامعه المصطفی العالمیه افزود: دشمنان از دیرباز به دنبال شناسایی اختلاف بین شیعه و سنی و بزرگ‌نمایی کردن هستند تا تمدن اسلامی شکل نگیرد.

 

وی با بیان اینکه عناصر سلطه‌جو و عوامل استکبار با هر روشی به دنبال از بین بردن ابزاری رقبای تمدنی خود هستند، گفت: تمدن اسلامی و الهی مهمترین مقوله‌ای است که دشمنان از آن واهمه دارند.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اینکه پویایی تمدن اسلام، باعث نابودی دشمنان می شود، ادامه داد: آنها با شیطنت‌ و حیله‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به امت اسلام هستند.

 

وی تاکید کرد: باید برای خنثی‌کردن توطئه دشمنان اتحاد و وحدت در جهان اسلام تقویت شود و برای شکل‌گیری تمدن اسلامی باید شناخت و سعه صدر شیعه و سنی ارتقا یابد.

 

رئیس مرکز جامعه المصطفی العالمیه، تمرکز بر فعالیت های منتهی به انسجام و یکدلی و همدلی شیعه و سنی را از شرایط ساختن تمدن بزرگ اسلامی دانست و گفت: تمدن اسلامی منحصر به امت‌های مسلمان نیست بلکه همه ادیان الهی را شامل می‌شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1222987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha