تقدیر اهالی مسجد  خاتم الانبیاء(ص) از ماموران پلیس در شب میلاد پیامبر(ص)

حجت‌الاسلام امین با اشاره به تعامل مثبت و موثر مسجدی‌ها با نیروی انتظامی، گفت: مراسم تقدیر از ماموران پلیس در شب میلاد پیامبر اعظم(ص) در مسجد خاتم الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمد امین» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آشوب های اخیر قطعا کار سرویس های جاسوسی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: دشمن تصور می کند با حمله به چند مسجد می تواند مردم را نسبت به مساجد بدبین یا نسبت به حضور در مساجد متزلزل کند، در حالی که بدانند و البته هم می دانند که هیچ نتیجه ای از این همه جنایت های خود نمی گیرند. همه ملت حامی نیروی های نظامی و امنیتی در سرکوب آشوبگران هستند.

 

امام جماعت مسجد خاتم الانبیا (ص) (واقع در تهران، خیابان دماوند، خیابان حسینی) افزود: مساجد ارتباط بسیار خوب با نیروی انتظامی و کلانتری های مستقر در محلات دارند و مسجدی ها همیشه در کنار ماموران پلیس در تامین آرامش عمومی در سطح جامعه هستند چنان که اهالی این مسجد نیز با کلانتری منطقه تهرانپارس ارتباط موثری دارند.

 

وی اضافه کرد: مراسم تقدیر از ماموران نیروی انتظامی همراه با جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) امروز (پنجشنبه، 21 مهر ماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد خاتم الانبیاء(ص) برگزار می شود.

 

امین تصریح کرد: جمعی از ائمه جماعات مساجد و استادان و طلاب حوزه علمیه خاتم الانبیا (ص) در این مراسم حضور دارند و در پایان این مراسم، آیین ملبس شدن دو تن از طلاب برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: خیریه مسجد خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت هفته وحدت ۳۰ بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع می کند؛ همچنین، این خیریه به مناسبت آغاز سال تحصیلی لوازم التحریر و کیف و کفش را برای دانش آموزان نیازمند تهیه کرد.

کد خبر 1223008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha