همایش دختران و زنان نبوی در حمایت از عفاف و حجاب و محکومیت اغتشاشات در کرمانشاه

همایش دختران و زنان نبوی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و در حمایت از عفاف و حجاب و اهل بیت (ع) و اعلام انزجار از اقدامات اخیر اغتشاشگران در محل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،امروز چهارشنبه (۲۰ مهرماه)  همایش دختران و زنان نبوی در دفاع از حجاب و عفاف که چندی پیش از سوی اغتشاشگران مورد اهانت قرار گرفت، برگزار با حضور پرشور بانوان کرمانشاهی برگزار شد .


 
براساس این گزارش، بانوان و دختران کرمانشاهی با حضور در این تجمع، با سر دادن شعارهای انقلابی، ضمن حمایت از حجاب و عفاف در جامعه، اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند. 

 

همچنین، بانوان و دختران کرمانشاهی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آشوبگر» ،«مرگ بر فتنه گر» «ای پرچمت ما را کفن»، «وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»،«این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده»، از شعارهای بانوان حاضر در این تجمع بود.

گفتنی است، تجمع کنندگان همچنین با در دست داشتن دست نوشته های «آتش به اختیاریم، از فتنه گر بیزاریم»، «زن، عفت، افتخار» حمایت خود را از عفاف و حجاب در جامعه اعلام کردند. 

 

لازم بذکر است، این مراسم از مسجد جامع به سمت میدان آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم باشکوه بودند.

کد خبر 1223036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha