پشت پرده سنگ اندازی دشمن برای ایجاد تفرقه هراس از اقتدار ایران است

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه دشمن بر روی ذهنیت جوانان برای دوری از ارزشهای اسلام وانقلاب تلاش می کند گفت: پشت پرده سنگ اندازی دشمن برای ایجاد تفرقه هراس از اقتدار ایران است

حجت الاسلام علی کریمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد هفته وحدت گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) همواره تاکید کردند که برشما باد جماعت  بپرهیزد از جدایی زیرا وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است. دشمنان اسلام همیشه برصدد هستند  تا اتحاد مسلمانا را برهم بزنند و بدیهی یک ملت زنده همیشه با چالش ها مواجه است و این چالش ها لازمه زنده بودن یک ملت است این  چالشه ها همیشه هستند تا ما بتوانیم به آن قله ها برسیم در واقع دشمنان  اسللم بویژه آمریکا و اسراییل می خواهند ما را سر گرم  اختلافات داخلی و فرعی ، سطحی بکنند و ما در مقابل هم قرار داده  و تعارض ایجاد کنند و از اهداف و خطوط اصلی ما را غافل و دور کنند .

 

 

امام جمعه بزمان استان سیستان و بلوچستان افزود: پشت پرده  تمام این سنگ اندازی ها امریکا و صهیونیسم است زیرا از اقتدار ایران هراس دارند و از ایران قوی می هراسند، چالش هایی که امروز برای ایران اسلامی ایجاد کردند جدید نیست و واقعیت این است که ایران اسلامی از تمام این سختی ها و گردنه های سخت عبور کرده و عبور می کند انها قصد دارند اتحاد  منطقه را برهم بزنند.

 

وی گفت: دشمن با ایجاد اختلافات داخلی در جنوب شرق و اختلافات در جنوب غرب ومنطقه کردستان در بطن مرکز ایران و جنوب شرق کشور با وجود شیعه و سنی  تلاش در ایجاد تفرقه و نفاق دارد. در واقع شیعه و سنی باهم برادرند و این اتحاد و همبستگی را همواره  حفظ کردند  و ملت ایران هموار هوشیار و بصیر و آگاه هستند .

 

حجت الاسلام بزمان تصریح کرد: دشمن می خواهد ذهنیت ها را تغییر دهد اکنون جنگ یک جنگ ترکیبی است و دشمن تمام تلاش خود را می کند تا ذهنیت ها را تغییر و روایت ها را تحریف کند و در اینجا مردم باید بصیرت را حفظ کنند. اما در این میان عده اندکی فریب دشمنان را می خورند و با دشمن هستند زیرا بصیرت ندارند.

 

وی اظهار داشت: اگر ما وحدت را به عنوان یک اصل حفظ کنیم یقینا به یک امت واحد و اعتلای ملتهای مسلمان می رسیم در این میان راه مردم از اغتشاشگران جدا است . دشمن بر روی ذهنیت های جوانان کار می کند و تمام تلاش خود را می کند تا جوانان را از خطوط اصلی انقلاب دور کند.

 

کد خبر 1223041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha