اتحاد امت اسلام یک فریضه قرآنی است

رمضانی گفت: امروز هر انسان عاقلی می‌داند که اتحاد امت اسلام یک فریضه قرآنی است و نباید اجازه داد فتنه دشمن موجب آشوب در کشور شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «مهدی رمضانی»، ظهر چهارشنبه (۲۰ مهرماه) در همایش پرچم‌داران وحدت، اظهار کرد: وحدت نظری جزو موارد بسیار مهمی است که باید در نشست‌های تخصصی نخبگان، صاحب‌نظران و اندیشمندان در مورد آن تحقیق و سخنرانی کنند.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان با اشاره به اینکه وحدت عملی و نمایش آن، امروز در جامعه بسیار ضروری است، افزود: اراده شیطان این است که بندی خداوند را در زمین به چالش بکشد و قسم‌خورده که بندگان مخلص خداوند را از مسیر حق صراط مستقیم گمراه کند.

 

 

وی بیان کرد: امروز استکبار جهانی، دشمن درجه‌یک امت پیامبر اکرم(ص) است و شیعه و سنی، فلسطین، ایران و عراق هم ندارند. لذا باید امروز جهاد تبیین به فرمایش مقام معظم رهبری صورت بگیرد.

 


 

رمضانی با اشاره به فتنه جدید دشمنان عنوان کرد: اگر امروز صدای حق بلند نشود قطعاً صدای دشمنان در همه‌جا می‌پیچد و همه مردم را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

 

 

وی به شبکه‌های اینترنشنال وابسته به رژیم عربستان صعودی اشاره کرد و افزود: این رسانه‌ها با خبرهای های غلط به جامعه عملیات روانی به وجود آورده‌اند که مردم جهان فکر می‌کنند در سنندج اتفاقی افتاده است درحالی‌که این شهر در امنیت کامل برقرار است.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، به ترور شهید ماموستا برهان عالی و شهید ماموستا شیخ‌الاسلام توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز هر انسان عاقلی می‌داند که اتحاد امت اسلام یک فریضه قرآنی است و نباید اجازه داد فتنه دشمن موجب آشوب در کشور شود.

 

 

رمضانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلام مقتدر و تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: امروز در این شرایط جامعه همه مردم رسالت و نقش مهمی دارند که نگذارند فتنه دشمن بر کشور تاثیر بگذارد.

کد خبر 1223049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha