نیروی انتظامی  حافظ امنیت است

سردار الهی با بیان اینکه همه ما باید نسبت به انقلاب اسلامی و وصیت شهدا، دغدغه داشته باشیم، گفت: فراجا در راستای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  سردار« یحیی الهی» امروز(20 مهر) در دیدار با دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، اظهار داشت: فراجا در راستای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

 
فرمانده انتظامی استان لرستان
افزود: در این برهه از زمان دشمن برای مقابله با دین مبین اسلام و آرمان هاي انقلاب اسلامی و شهدا با هجمه های تبلیغاتی و رسانه ای زیادی را در دستور کار خود قرار داده است.

 


وی با بیان اینکه: به یاری خداوند متعال و هدایت های حکیمانه مولا و مقتدایمان ، مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت آگاه ایران اسلامی توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد افزود: امروز به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی ایران بالنده تر از گذشته و بعنوان پرچمدار جبهه مقاوت و امید  همه مظلومان و ملت های آزاده عالم در تقابل با استکبار جهانی محکم و استوار ایستاده است.  

 

 
فرمانده انتظامی استان لرستان بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در حوزه های مختلف بالاخص جنگ نرم و‌فضای مجازی را،   راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و تصریح کرد : امر به معروف و نهی از منکر  ، از واجبات و بعنوان یک فریضه همگانی است و همه ما وظیفه داریم برای رسیدن به جامعه متعالی در راستای احیای این فریضه تلاش کنیم.

کد خبر 1223066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha