زنان در جمهوری اسلامی در اوج عزت هستند

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی قرار دارند، گفت: این نظام مقدس مدافع حجاب، عزت، عفت و ارزش های انسانی برای زنان و مردان است و ما به خود می یابیم زیر این پرچم زندگی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (چهارشنبه ۲۰ مهر) در جشن وحدت بانوان و بیعت با ولایت که در محل امامزادگان دوخاتون شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند و این بار آزادی زنان را بهانه کرده است این در حالی است که شعارهای فریبنده دشمن بیشترین آسیب را به زنان وارد می کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: کسانی که ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند بیشترین تعدی و هتک حرمت به زنان را انجام داده اند و این افراد زن را ابزاری برای رسیدن به خواسته های دنیوی خود می دانند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هجمه های رسانه های استکباری علیه نظام اسلامی، تصریح کرد: این رسانه ها صدای بلندی دارند اما با این وجود صدای زنان محجبه ایرانی به گوش دنیا می رسد همانگونه صدای حضرت زینب (ع) در کربلا بلند بود و پیام دین را به همگان رساند و دنیا را متحول کرد.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه اسلام بیشترین کرامت و منزلت را به زن بخشیده است، افزود: این در حالی است که شخصیت زن همواره در جوامع غیراسلامی لکه‌دار شده است.

 

وی زنان محجبه عصر حاضر را مصداق واقعی کوثر دانست و گفت: با وجود فتنه های بسیار حضور زنان به پشتیبانی از حفظ حجاب نعمت بزرگی است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: زنان محجبه از کوثر فاطمی کمک گرفته و پرورش یافته اند و زنان عفیفه از حضرت زینب (س) مکتب آموخته اند.

 

حجت الاسلام نکونام افزود: زنان بدحجاب با ایستادگی، استقامت و امر به معروف و نهی از منکر ثابت کرده اند که منزلت و پیام قرآن را به خوبی شناخته اند و اجازه نمی دهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

 

کد خبر 1223082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha