انقلاب اسلامی بالنده تر از گذشته مسیر خود را به سمت ترقی و پیشرفت ادامه می دهد

حجت الاسلام فریادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بالنده تر از گذشته مسیر خود را به سمت ترقی و پیشرفت ادامه می دهد، گفت: اتحاد ملت ما از گذشته بیشتر شده و در اربعین امسال نشان دادیم که ما همه با هم هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه سیروان، عصر امروز(۲۰ مهر) در همایش بزرگ بانوان فاطمی، اظهار کرد: مردم و ملت ایران اسلامی از هر صنفی و با هر جایگاهی همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

 

حجت الاسلام « محمدحسن فریادی» با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بدانند که دستان ما در دستان همدیگر است، افزود: اتحاد ما از گذشته بیشتر شده است و در اربعین امسال نشان دادیم که ما همه با هم هستیم.

 

وی با خطاب به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، ابراز کرد: شما که می خواهید بین ملت ایران اختلاف بیاندازید شما کی هستید؟ همین دختران بهترین دختران ایران اسلامی هستند، همین دختران ما بهترین افراد جامعه ما هستند و بدانید که ما با هم هستیم.

 

امام جمعه سیروان با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، معاندین و منافقین بدانند که نه برنامه ها و نه افکارتان به جایی می رسد، افزود: ما با تمام توان پای انقلاب ایستاده ایم چون انقلاب خانواده ماست و آمریکا هم هیچ غلطی نکرد و از این به بعد هم نمی کند.

 

حجت الاسلام فریادی با تاکید بر اینکه به مدد امام زمان(عج) این کشور بالانده تر و بهتر از سالهای گذشته خواهد بود، ابراز کرد: خواهران و برادران عزیز بدانید که دشمنان، می خواهند تیشه به ریشه خانواده ما بزنند، اینها هیچ سودی برای ما ندارند، آنها داروی های مورد نیاز بیماران خاص ما را قطع می کنند و بعد دم از حقوق بشر میزنید.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و نظام استکباری،  داعش را درست کردند و کشتار بزرگی در عراق و سوریه انجام دادند و خون مردم مسلمان بی گناه را به زمین ریختید، یادآور شد: جوانان و نوجوانان ما فکر کنند که آیا می خواهند مملکت را دست چه کسانی بدهند، دست کسانی که شرارت و کشتار شعار و عمل آنها است.

 

امام جمعه سیروان با اشاره به اینکه درست است مشکلات داریم و ما هم گله مندیم، افزود: ملت ما در حال پیشرفت و توسعه است، ملت ما از آن زمانی که آمریکا از کشور ما رفت جزو کشورهای پیشرفته است و کشور ما بالنده تر از  سال های قبل به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

 

گفتنی است، در پایان این همایش، بیانیه پایانی اجتماع بزرگ بانوان فاطمی، توسط خانم جمالی مسول جمعیت زنان استان ایلام قرائت شد.

کد خبر 1223111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha