برگزاری آیین جشن هفته «وحدت» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری آیین جشن و سرور سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به مناسبت میلاد با سعادت آخرین پیامبر خدا، حضرت محمد (ص) و سالروز میلاد رئیس مکتب جعفری امام ششم شیعیان حضرت امام صادق (ع)، بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» میزبان محبان و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: این برنامه شب گذشته با سخنرانی «توحیدی» کارشناس مذهبی همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار شد.

 

وی بیان کرد: همچنین امشب نیز آیین جشن و سرور میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع)، همراه با اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام «نسابه» امام جماعت مسجد و مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت (ع) ادامه پیدا می کند.

 

حضوری عنوان کرد: ویژه برنامه شادی و سرور این مناسبت فرخنده ویژه نوجوانان مسجدی نیز امشب از ساعت 19 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در این برنامه حجت الاسلام «قناعتیان» سخنرانی می کند و نوجوانان مسجدی در این آیین از نوای مولودی خوانی حجت الاسلام «بهروزی فرد» ذاکر اهل بیت (ع) بهره مند می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم به دیگر برنامه های این کانون در سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری، ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از شهروندان در جنب مسجد برپا می شود.

کد خبر 1223213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha