افزایش حمایت ها از خراسان جنوبی با ثبت روز ملی زرشک

شالبافیان گفت: برگزاری جشنواره ملی زرشک موجب ثبت این اتفاق در تقویم رویدادهای ملی کشور را فراهم می آورد و با ثبت این رویداد در تقویم ملی حمایت ها نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی اصغر شالبافیان صبح امروز (۲۱ مهر) در حاشیه برگزاری جشنواره ملی زرشک در روستای افین زیرکوه اظهار کرد: یکی از برنامه های ما توجه به انواع موضوعات و بخش های گردشگری است.

 

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص گردشگری کشاورزی و اکوتوریسم گفت: با توجه به جایگاه محصولات کشاورزی این نوع گردش در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و برای رونق گردشگری کشاورزی باید به سمت ایجاد مزارع گردشگری حرکت کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه خراسان جنوبی قابلیت توسعه گردشگری کشاورزی را دارد، افزود: خراسان جنوبی در این زمینه قدم های خوبی برداشته است و می توانیم با استفاده از این فرصت و ظرفیت گردشگران بسیاری را جذب این استان کنیم و بررای جذب گردشگران باید بر روی رویدادهایی با محوریت کشاورزی توجه داشته باشیم.

 

شالبافیان در خصوص جشنواره ملی زرشک عنوان کرد: برگزاری رویداد جشنواره ملی زرشک در فصل برداشت این محصول کار بسیار ارزشمند و قابل توجه است و این رویدادها موجب آشنایی بیشتر مردم و گردشگران با محصول ارزشمندی چون زرشک می شود.

 

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر ثبت روز ملی زرشک گفت: برگزاری جشنواره ملی زرشک موجبات ثبت این اتفاق در تقویم رویدادهای ملی کشور را فراهم می آورد و با ثبت این رویداد در تقویم ملی حمایت ها نیز افزایش خواهد یافت.

 

گفتنی است؛ مراسم  افتتاحیه جشنواره ملی زرشک دقایقی پیش با حضور معاونین وزرای کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی و مسئولان استانی در روستای افین زیرکوه آغاز شده است.

 

 

کد خبر 1223215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha