کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام  به استقبال ۱۷ ربیع الاول می روند

کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به مناسبت هفته وحدت میلاد با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را تدارک دیده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد این استان در هفته وحدت، اظهار کرد:  جشن مردمی بهار وحدت و همدلی با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با بیان اینکه این برنامه پنجشنبه ۲۱ مهرماه سال جاری ساعت ۲۰ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام برگزار می شود، گفت: از همه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای شرکت در این جشن مردمی دعوت می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم به مناسبت سالروز ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و  گرامیداشت هفته وحدت برگزار می شود، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان فعالیت دارند که برنامه های جشن وحدت و همدلی در سطح این کانون ها با محوریت مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: برگزاری جشن های میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سطح کانون های مساجد، اجرای پویش پیامبر رحمت در سطح کانون ها، شرکت اعضای کانون های مساجد در اجتماع بزرگ امت محمد رسول الله(ص)، توزیع کتاب به مناسبت هفته وحدت، مولودی‌خوانی، سخنرانی، تواشیح، ایستگاه صلواتی و پذیرایی از اقشار مختلف مردم از جمله برنامه های کانون های مساجد استان ایلام در ایام پیش روی هفته وحدت است.

 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به مشارکت گسترده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هرنی مساجد استان ایلام برای مشارکت در برنامه های هفته وحدت، خاطرنشان کرد: در این هفته همچنین تلاش می شود که با دعوت و حضور اساتید و روحانیون حوزه و دانشگاه در سطح کانون های فرهنگی و هنری، در راستای تبیین ویژگی ها و سیره  رفتاری، گفتاری و عملی پیامبر اکرم(ص) برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شود.

کد خبر 1223252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha