همایش بزرگ قرآنی «یلدای انتظار» در آران و بیدگل برگزار شد

مدیر داخلی موسسه قرآن و عترت جامعه بیت الزهرا(س) آران و بیدگل از برگزاری «همایش بزرگ قرآنی یلدای انتظار» از سوی این موسسه در این شهرستان خبر داد.

مریم علیزاده در گفت  گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: به مناسبت ایام امامت حضرت مهدی(عج)، میلاد حضرت رسول(ص) و هفته وحدت، «همایش بزرگ قرآنی یلدای انتظار» از سوی مؤسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر داخلی مؤسسه قرآن و عترت جامعه بیت الزهرا(س) آران و بیدگل افزود: این برنامه با حضور ۷۰۰ فعال قرآنی، امام جمعه و جمعی از مسئولان فرهنگی آران و بیدگل در کانون شهید عربیان برگزار شد، دکتر فخر روحانی کارشناس صدا و سیما، استاد حوزه علمیه قم، مشاور مباحث دینی و خانواده به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

علیزاده ادامه داد: قرائت قرآن توسط ابوالفضل نعمتی از قاریان قرآن ممتاز آران و بیدگل، مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) عباسی و سخنرانی امام جمعه آران وبیدگل ، دکلمه خوانی و نقاشی کودکان، پخش کلیپ فعالیت های موسسه و بازساری آن، اجرای سرود سلام فرمانده، ارائه گزارش فضه اسماعیلی مسئول همایش، اجرای برنامه شادیانه قرآنی ویژه نونهالان از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

مدیر داخلی موسسه قرآن و عترت جامعه بیت الزهرا(س) آران و بیدگل ادامه داد: برنامه یلدای انتظار چندین سال است ویژه نونهالان ونوجوانان با محوریت شناخت نسل نونهال و نوجوان از امام زمان(عج) برگزار می شد ولی امسال با رویکرد آموزشی ویژه والدین که تربیت جامعه بر عده دارند بویژه مادران برگزار شد.

 

 

موسسه قرآن و عترت «بیت الزهرا(س)» شهرستان آران و بیدگل با مدیر مسئولی طیبه سلطانی فر در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد. این موسسه یکی از موسسه های فرهنگی قرآنی فعال در سطح شهرستان آران و بیدگل است که در طول سال به تربیت جوانان و نوجوانان در حوزه تدبر و مفاهیم قرآن می پردازد.

کد خبر 1223253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha