مقاومت نسخه ضد انقلاب را می پیچد|لزوم تبیین معارف دفاع مقدس در مدارس

سردار کارگر با بیان اینکه به فرموده رهبری باید در برابر فتنه افنکنی استکبار مقاومت و ایستادگی کنیم، گفت: کسی با نواقص در مسیر اداره کشور مخالف نیست اما باید برای رفع مشکلات ایرانی برای ایرانی کارتصمیم بگیرد و به ضد انقلاب اجازه کارشکنی ندهیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  سردار بهمن کارگر امروز( ۲۱مهر )در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، از استاندار مازندران بعنوان مجاهد فی سبیل الله یاد اظهار کرد: امید است با روحیه ایشان شاهد توفیقاتی در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس باشیم.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور به فرمایشات رهبری در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره و بیان کرد: نباید این اغتشاشات ما را از حرکت در مسیر رشد و توسعه باز دارد.

 

وی با بیان اینکه تحریم و تهدید که متوجه جمهوری اسلامی ایران تاکنون شده نظیر آن در هیچ کشوری مشاهده نشد، افزود: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی با وجود تمامی تحریم ها و تهدیدها ناراحت است و هر مرحله دست به فتنه می زند.

 

سردار کارگر به منویات رهبری درحوزه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: باید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان به درستی تبیین شود.

 

وی  با بیان اینکه به فرموده رهبری باید مقاومت و ایستادگی کنیم چرا که براساس سنت الهی آنکه مقاومت را انتخاب کند قطعا پیروز خواهد شد، ادامه داد: کسی با نواقص و مشکلات در مسیر اداره کشور مخالف نیست اما باید برای رفع مشکلات ایرانی برای ایرانی کار کند و اجازه ندهیم بیگانگان برای ما تعیین تکلیف کنند.

 

سردار کارگر با بیان اینکه تثبیت انقلاب اسلامی در دفاع مقدس انجام شده، گفت: پیروز اصلی دفاع مقدس مردم هستند. هرچه داریم از مردم است .

 

وی با بیان اینکه وقتی انقلاب شد سیم خاردار وارد می کردیم امروز ما موشک و پهپاد صادر می کنیم، افزود: روسیه از ایران بهباد خریداری می کند.

 

سردار کارگر با بیان اینکه امروز ایران قطب پزشکی منطقه است، گفت: در بحث کرونا جز ۶تا۷کشور دنیا که موفق به تولید واکسن شده قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه ایران در ریل ترقی قرار دارد، افزود: ترور دانشمندان ایران توسط صهیونیست ها نتیجه پیشرفت ایران در عرصه های مختلف است.

 

سردار کارگر بابیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید از مهدکودک ها و ابتدایی تبیین شود، گفت: ۱۶میلیون دانش آموز در اختیار آموزش و پروش قرار دارد و باید برای آینده نظام در این حوزه سرمایه گذاری شود.

 

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند کاری کنید جوان و نوجوان به دفاع مقدس به گونه ای توجه داشته باشند که شما و رزمندگان دفاع مقدس به جنگ تحمیلی توجه دارید، افزود: مسجد، مدرسه،  منزل و محله را دشمن هدف قرار داده باید مراقبت شود.

 

سردار کارگر بابیان اینکه معارف دفاع مقدس باید برای خنثی شدن توطئه های دشمنان انقلاب تبیین شود، گفت: در طول تاریخ هر بار در کشور جنگ می شد بخشی از کشور را از دست می دادیم اما در دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران اسلامی به‌دست دشمن نیفتاد.

 

وی با بیان اینکه در صنایع فرهنگی نظیر لوازم التحریر باید معارف دفاع مقدس تصویر شود، افزود: مرکز فرهنگی مازندران حق مردم این خطه از شمال کشور است.

 

سردار کارگر با بیان اینکه استان مازندران بعنوان پایتخت یادواره شهدا شهره عام و خاص است، یادآورشد: بازسازی عملیات والفجر هشت در پارک موزه دفاع مقدس اقدامی شایسته تحسین است.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همگان است باید با توجه به علاقه مندی مردمان ولایتمدار و شهید پرور مازندران کار مرکز فرهنگی استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی خاتمه یابد، گفت: باید مکتب سلیمانی و سیره دیگر شهدا به جوانان انتقال داده شود تا جوانان بیمه شوند.


 

کد خبر 1223257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha