حضور زنان در حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)

کارشناس مذهبی صدا وسیما گفت: در روایات متعددی از ناحیه معصومین(ع) به حضور زنان در حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) تصریح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، زهرا فخر روحانی در همایش بزرگ یلدای انتظار آران و بیدگل گفت: حضور زنان در حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) مسئله اي است که در روايات متعدّدی از ناحيه معصومين عليهم السلام به آن اشاره شده و بعضاً به تعداد و حتّی نام آن ها نيز تصريح شده است.

 

کارشناس مذهبی صدا وسیما با بیان داستان هایی از زندگی نسیبه شير زن غزوه احد و صیانه آرایشگر دختر فرعون گفت: پدیده مهمی که در دوران ظهور اتفاق خواهد افتاد، حضور افرادي است که از دنیا رفته‌اند كه به این پدیده رجعت گویند و در این بین نسیبه و صیانه از رجعت کنندگان هستند

 

فخر روحانی ادامه داد: با توجه به تاریخ زرین فعالیت‌های بانوان در عرصه‌های گوناگون دینی، می‌توان گفت در حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر(عج)، زنان مؤمن و متعهد، دارای جایگاه والایی هستند. 

 

این کارشناس مذهبی افزود: دوران حکومت حضرت ولی‌عصر(عجّل الله تعالی فرجه الشریف)، بی‌تردید دوران طلایی حکومت فضیلت و معنویت است و فساد و تباهی، ستم و گناه، رخت برمی‌بندد و زمین محل بندگی و عبادت خداوند می‌شود.

 

زهرا فخر روحانی با اشاره به حوادث، آشوب ها و اغتشاشات اخیر تصریح کرد: سختی ها و فتنه ها وسیله ای برای ظهور و غربالگری ایمان و کفر و ثبات قدم داشتن در مقابل شیطان است.

 

کارشناس صدا و سیما ادامه داد: تربیت یاوران امام زمان (عج) از مادران و پدرانی است که دارای چنین ایمانی هستند و مادران باید فرزندانی را تربیت کنند که زمینه ساز ظهور و یاوران امام زمان(ع) باشند.

 

همایش بزرگ یلدای انتظار آران و بیدگل به همت مؤسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) آران و بیدگل و با حضور ۷۰۰ تن از فعالان قرآنی و خانواده آن ها در کانون شهید عربیان این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 1223279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha