اغتشاشات اخیر سناریوی رسانه‌های معاند برای مخدوش کردن وحدت است

رمضانی گفت: اغتشاشات اخیر بازی و سناریوی رسانه‌های معاند برای مخدوش کردن وحدت میان مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «مهدی رمضانی» ظهر پنج‌شنبه (۲۱مهرماه) در مراسم تکریم و معارفه مدیر بانک کشاورزی استان با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: پیامبر جان خود را برای هدایت انسان‌ها نثار کرد و ایشان رحمت عالمیان بودند که این صفات رحمت و مهربانی رسول اکرم در قرآن کریم نیز ذکر شده است.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اعلام اینکه بازی و سناریوی رسانه‌های معلوم‌الحال که با جبهه استکبار بویژه رژیم منحوس سعودی درارتباطند، در راستای مخدوش کردن وحدت است، افزود: رسانه‌ای که تخت عنوان ایران اینترنشنال معرفی می‌کنند امروز برای  زن، زندگی، آزادی شعار می‌دهد در حالیکه موسس این رسانه زن ستیز است.

 

 

وی بیان کرد: مهمترین فلسفه وجودی بانک کشاورزی تغذیه مالی کشاورزان کشور بویژه در استان کردستان است چرا که بخش زیادی از اقتصاد استان در حوزه کشاورزی تامین می‌شود و با این زمینه مستعدی که در استان داریم نیاز به حمایت بیشتر است.

 

 

رمضانی یادآور شد: بانک کشاورزی بانک اسلامی محض است که پیشقراول حمایت از تولید باید باشد و بانک کشاورزی در حوزه هدفمندی یارانه‌ها از مردم و ادارات دستگیری کرد.

 

وی اضافه کرد: باید حمایت از تولید، بخش گلخانه‌ای، بخش دامداری و کشاورزی استان انجام و از نخبگان در خدمت‌رسانی و پیشبرد اهداف بانک کشاورزی استفاده شود.

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد: در کردستان ظرفیت‌های انسانی و مدیریتی مطلوبی وجود دارد که همگی دغدغه‌مند هستند و می‌توانند در پیشیرد اهداف استان موثر باشند.

کد خبر 1223292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha