مسجد کانون تربیت و پررش نسل جوان و نوجوان است

خرمی با اشاره به نقش مساجد در مقابله با توطئه های دشمنان، افزود: احیای کارکردهای مسجد در محالات بویژه در حوزه جذب و پرورش نسل جوان، گامی مهم جهت مقابله با توطئه های دشمنان است.

« هوا خرمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اینکه دشمن در قالب توطئه های فرهنگی به جنگ با ملت ایران و ارزش های دینی و انقلابی آمده است، افزود:  تقویت برنامه های فرهنگی در جامعه در راستای مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است.


بانوی جهادگر لرستانی و مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد با بیان اینکه مسجد سنگر است، افزود: امروز احیای  مساجد گامی مهم در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است و این مهم باید  مورد توجه جدی قرار گیرد.


وی با اشاره به اهمیت توجه به تربیت صحیح کودکان و نوجوانان، افزود: تقویت برنامه های مسجد محور در حوزه های مربوط به نسل جوان و نوجوان ضروری است.
 

خرمی، با بیان اینکه نوک پیکان توطئه های دشمنان به فرهنگ دینی و حجاب است، ادامه داد: امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال جدا کردن  نسل جوان از ارزش های دینی، مذهبی و فرهنگی هستند.

 
این فعال فرهنگی، با اشاره به توطئه های دشمنان برای جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش های دینی و انقلابی، گفت: برای مقابله با توطئه های دشمنان، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
وی عنوان کرد: امروز با تشکیل تیمی از دلسوزان فرهنگی در مسجد، در قالب برنامه های فرهنگی هنری برای تربیت صحیح کودکان و نوجوانان این شهرستان تلاش می شود.
 
 
خرمی، که به عنوان مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد مشغول به فعالیت است، افزود: در کانون فرهنگی هنری مسجد تلاش می شود با جذب جوانان و اقشار مختلف مردم زمینه تقویت فرهنگ دینی در جامعه و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان فراهم شود.
 


وی تقویت باور های دینی  را مهم ترین راه مقابله توطئه های دشمنان دانست و افزود: هوشیاری و بصیرت خانواده ها و آحاد مختلف مردم  مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 
خرمی نبود امکانات را از مشکلات فرا روی فعالیت های فرهنگی دانست و افزود: به رغم کمبود امکانات بسیاری از فعلان این عرصه با جان و دل و جهادی مشغول به فعالیت هستند.
 
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان برای دستیابی به اهداف خود از ابزار و امکانات مختلف بهره مند هستند و هزینه های گزافی را صرف می کنند، اذعان داشت: به فضل الهی و تلاش های فرهنگی مردم و دولت دشمنان بار دیگر شکست خورده و نا امید خواهند شد.

 

خرمی  خاطرنشان کرد: تقویت این سد مقاومت مردمی در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان نیازمند مشارکت بیشتر آحاد مردم بویژه خانواده هاست.

کد خبر 1223335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha