تجلیل از نمادهای هویتی  و شناساندن آنها به نسل جدید از محورهای مهم حوزه فرهنگی دولت

اسماعیلی در جدیدترین نوشته خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» ضمن اشاره به حضورش در آرامگاه حافظ، تجلیل از نمادهای هویتی سرزمین پهناورمان و شناساندن آنها به نسل جدید را از محورهای مهم حوزه فرهنگی دولت دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که همزمان با سالروز بزرگداشت مقام حافظ در مراسم «یاد روز حافظ» در شیراز حضور پیدا کرده بود در جدیدترین نوشته خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» ضمن اشاره به حضورش در آرامگاه حافظ، تجلیل از نمادهای هویتی سرزمین پهناورمان و شناساندن آنها به نسل جدید را از محورهای مهم حوزه فرهنگی دولت دانست.

 

جدیدترین یادداشت‌ محمدمهدی اسماعیلی در صفحه شخصی اش در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به شرح زیر آمده است: «برای دومین سال پیاپی توفیق داشتم در یاد روز حافظ مهمان شیرازیان عزیز باشم. حافظ از استوانه های بزرگ شعر و ادب ایران زمین است و هر ایرانی با حافظ و دیوانش رابطه شخصی و عاطفی دارد.

از محورهای مهم حوزه فرهنگ دولت، تجلیل از نمادهای هویتی سرزمین پهناورمان و شناساندن آنها به نسل جدید است. 
حافظ اگر قدم زنی در رَهِ خاندان به صِدق
بدرقهٔ رَهَت شود همَّتِ شَحنِهٔ نجف»
 
گفتنی است، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه گذشته در راستای جدیدترین سفر استانی خود جهت شرکت در مراسم «یاد روز حافظ» در تالار حافظ شیراز حضور یافت.
 
لازم به ذکر است، صفحه شخصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به آدرس https://rubika.ir/esmaili قابل دسترس است.
 
 
جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از حضور در مراسم «یاد روز حافظ»
کد خبر 1223338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha