ضرورت تسریع در تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در ادارات

حقیقی به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر اشاره کرد و گفت: برخی دستگاه ها در عمل به این قانون کوتاهی می کنند که در صورت ادامه استنکاف نام این دستگاه ها اعلام و برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سعید حقیقی امروز 21 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد : هدف ما از گردهمایی منطقه ای بازرسی و ارزیابی عملکرد رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در استان زنجان، انسجام بین استان ها و ستاد مرکزی، هم افزایی و ارائه تجارب تخصصی به موضوع نظارت، بررسی آسيب های موجود در جامعه هدف بنیاد شهید و مساله شناسی دراجرای ماموریت های محوله و بررسی ساز و کارهای پیشنهادی در راستای حل معضلات است. 

 


مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: در ارزیابی های انجام شده، مصوبات و سازوکارهای موثری کسب کردیم و این مصوبات با همکاری استان ها پالایش و به یک جمع بندی خواهیم رسید. 

 


وی اضافه کرد: از هشت استان یک استان به عنوان دبیر استان مشخص شد و مقرر شد یک همایش سراسری با حضور مشاور رییس جمهور در بنیاد برگزار شود. 

 


وی خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد این همایش الفت و دوستی کاری بین همکاران و تمرکز بر نظارت و بازرسی و ایجاد ارتباط و تعامل بین ستاد و استان ها است.

 


حقیقی خاطرنشان کرد: بیشترین دغدغه ما حضور در کنار مدیران اجرایی و رصد مواردی است که از چشم مدیران پنهان می ماند. در هر دستگاهی امکان بروز تخلف است، رسیدگی به شکایات از دیگر وظایف ما است. جامعه هدف ما خانواده شهدا و ایثارگران است که کندی رسیدگی به مطالبات انان از مواردی است که باید پیگیری شود.

 


این مسئول یادآور شد: بیشتر مراجعه کنندگان درخواست دارند و در بنیاد مرکز رسیدگی به درخواست وجود دارد که اگر به نتیجه نرسد باید به بخش بازرسی ارجاع می شود.

 


به گفته مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، بیشترین شکایات در حوزه درمان مسکن اشتغال و آموزش است.

 


وی به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر اشاره کرد و گفت: برخی دستگاه ها در عمل به این قانون کوتاهی می کنند که در صورت ادامه استنکاف نام این دستگاه ها اعلام و برخورد خواهد شد.

کد خبر 1223340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha