از فعالان قرانی و خادمین امام حسین (ع) و امام رضا (ع) در مراسم شکرانه خدمت تقدیر شد

حجت الاسلام ایزدی گفت: در مراسم شکرانه خدمت از تعدادی از فعالان قرآنی، خادمین امام حسین (ع) و امام رضا (ع) و فعالان در عرصه خدنت ریانی در زمینه وقف تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام «جمال ایزدی» امروز پنج شنبه (۲۱ مهر) در مراسم شکرانه خدمت که در محل این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام صادق (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) با بیان اینکه ۵ گروه حاضر در این مراسم، تقدیر خواهند شد؛ بیان کرد: یک گروه برگزیدگان مسابقات قرآنی مرحله استانی است که 5 هزار نفر در مسابقات قرآنی شرکت کردند که خراسان رضوی رتبه اول ثبت نامی ها را در کشور داشته است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی کریم به پایان رسید و مرحله استانی با حضور 37 داور، 55 برگزیده داشت که 28 نفر خواهر و 27 نفر برادر بودند و منتخبان این مرحله در دی ماه در مرحله نهایی مسابقات قرآنی شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: گروه دوم تعدادی از خادمین و زوار امام حسین (ع) در موکب امام رضا (ع) در کربلا توفیق حضور و خدمت پیدا کردند که به نمایندگی از 140 نفر تعدادی حضور دارند.

حجت الاسلام ایزدی گفت: گروه سوم تعدادی از خادمین زوار امام رضا (ع) که در 34 ایستگاهی که توسط نهاد وقف و بقاع متبرکه در مسیرهای منتهی به حرم رضوی ایجاد شده بود، این تعداد به نمایندگی از بیش از 300 نفر حضور دارند.

 وی افزود: گرو.ه چهارم همکاران اداره اوقاف استان به عنوان فعالان عرصه وقف و گروه پنجم میهمانان استانی را شامل می شود.

کد خبر 1223349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha