رقابت ۶ اثر در مرحله نهایی بخش رقابتی اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی جنوب کرمان

سعید سالارگنجی گفت: تعداد ۲۳ اثر از هنرمندان سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از سوی هیئت داوران در مرحله نخست داوری، تعداد ۶ اثر انتخاب شد.

«سعید سالارگنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: آئین اختتامیه اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی جنوب کرمان جمعه ۲۲ مهرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت برگزار می‌شود.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب بیان کرد: تعداد ۲۳ اثر از هنرمندان سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در مرحله نخست داوری از سوی هیئت داوران تعداد ۶ اثر انتخاب شد.

 

وی افزود: این آثار منتخب روزهای ۲۰ تا ۲۲ مهرماه در پارک ولیعصر (عج) شهر جیرفت به نمایش در آمده تا در رقابتی تنگاتنگ برترین های این جشنواره مشخص شوند.

 

سالارگنجی ابراز کرد: در نهایت از سوی هیئت داوران یک اثر، بازیگر خانم و آقا، کارگردان و طراح دکور برتر انتخاب شده و در آئین اختتامیه از آنها تجلیل می شود.

 

موسس موسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب در خاتمه عنوان کرد: یکی از اهدافی که این جشنواره دنبال می کند استفاده از زبان گویای هنر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

کد خبر 1223369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha