۷۵ مصوبه لازم الاجرا دستاورد سفر استاندار اصفهان به شهرستان فریدونشهر

سفر دو روزه استاندار اصفهان به شهرستان فریدونشهر با بیش از ۷۵ مصوبه برای رفع مشکلات و آبادانی شهرستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان «سیدرضا مرتضوی» در پایان سفر دو روزه خود به شهرستان فریدونشهر در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان بیان کرد: مصوباتی که امروز با حضور مدیران دستگاه های استان جمع بندی شد ماحصل بازدید ها و جلسات متعددی بود که قبل و حین سفر در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، نشست با نخبگان و … استخراج و به صورت موردی بررسی شده بودند.

استاندار اصفهان ادامه داد: در این جلسه با گزارش های خوبی که ارائه شد در مجموع بالغ بر ۷۵ مصوبه برای رفع مشکلات و آبادانی شهرستان به تأیید رسید.

وی با اشاره به معضلات اساسی شهرستان فریدونشهر در بخش راه و محورهای های مواصلاتی، عنوان کرد: با همکاری اداره کل راهداری به مصوبات خوبی در جلسه شورای اداری رسیدیم. با مصوبات امروز مشکلاتی که در بخش راهسازی بالاخص راه های بین روستایی وجود دارد کاهش خواهد یافت و امیدواریم تا دو سال آینده این معضلات که بعضاً متعلق به چند دهه گذشته هستند را نداشته باشیم.


مرتضوی در خصوص عملیات گازرسانی به سراسر شهرستان فریدونشهر گفت: گزارش امیدبخشی از گازرسانی به روستاهای فریدونشهر ارائه گردید همچنین مقرر شد طی ۲۴ ماه نسبت به این مطالبه مردم در شهرستان فعالیت های قابل توجهی صورت بگیرد.


وی نوسازی و تجهیز مدارس را از دغدغه های اهالی شهرستان فریدونشهر عنوان کرد و افزود: باتوجه به محدودیت هایی که در ایجاد زیرساخت های آموزشی فرزندان سرزمین مان در این شهرستان وجود دارد با همکاری اداره کل نوسازی مدارس در آبان و بهمن ماه جاری و شهریور ماه سال آینده پروژه های متعددی به بهره‌برداری خواهد رسید.


استاندار اصفهان اظهار کرد: در بخش بهداشت و سلامت نیز با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شبکه بهداشت شهرستان ارتقاء قابل توجهی را در ماه های آینده در حوزه سلامت و درمانگاه های تخصصی خواهیم داشت.

کد خبر 1223390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha