دشمن توانایی دیدن ایران قوی و مستقل را ندارد

حجت‌الاسلام روحانی نقش دشمنان در اغتشاشات را آشکار دانست و گفت: دشمن توانایی دیدن ایران قوی و مستقل را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» شامگاه پنج شنبه(۲۱ مهر) در مراسم پرده برداری از تابلو کلینیک ویژه تخصصی به نام شهید مدافع امنیت شهید عشوری اظهار داشت: ما در مجموعه وزارت اطلاعات عزیزانی داریم که حقیقتا سرباز گمنام هستند و شبانه‌روز برای حفظ امنیت کشور، مردم و‌ انقلاب تلاش میکنند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر دستگاه‌های امنیتی و همین سربازان گمنام ما برای مقابله با آشوبگران شب و روز نداشتند و ندارند در حالیکه عده‌ای اغتشاشگر به خیابان‌ها ریخته و دشمنان هم برای آنان سوت و کف می‌زنند.

 

روحانی تصریح کرد: امثال حسن عشوری‌ها جان خود را برای مبارزه با داعشی‌ها فدا کردند وگرنه ما الان باید در شهرمان با داعشی ها می‌جنگیدیم و این تنها یکی از مصادیق ایثارگری های سربازان دلداده و گمنام امام زمان عج است.

 

وی ضمن تقدیر از کمیته نامگذاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای نامگذاری این کلینیک به نام شهید عشوری، زنده نگهداشتن یاد شهدا را عملی بسیار مهم ذکر کرد و ابراز داشت: خداوند متعال برای اینکه شک ما نسبت به زنده بودن شهدا را از میان بردارد فرمود شهدا در کنار پروردگار خود ارتزاق می‌کنند و روزی می‌خورند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت با بیان اینکه در جای جای استان گیلان نام شهید عشوری می‌درخشد اضافه کرد: به همه کسانی که در این کلینیک تخصصی مشغول فعالیت هستند توصیه می‌کنم حتما وصیت نامه شهید عشوری را بخوانند زیرا کلمه به کلمه آن درس اخلاق است.

 

روحانی نقش دشمنان در اغتشاشات را آشکار دانست و با بیان اینکه دشمن توانایی دیدن ایران قوی و مستقل را ندارد خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همین غربی‌ها حتی سیم خاردار را هم از ما دریغ می‌کردند اما امروز نظام جمهوری اسلامی به چنان قدرت و صلابتی رسیده که آنان را انگشت به دهان کرده است.

 

کد خبر 1223402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha