مشکل اصلی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران دین است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه استکبار با فتنه و آشوب به دنبال از بین بردن ارزش ها و آرمان های مردم است گفت: مشکل اصلی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید محمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۲۲ مهر با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: جهاد تبیین، دشمن شناسی و بصیرت افزایی با هدف مقابله با فتنه گری دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اهمیت ویژه ای دارد. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تبریک سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و حضرت امام صادق(ع) افزود: استکبار با فتنه و آشوب به دنبال از بین بردن ارزش ها و آرمان های مردم است؛ مشکل اصلی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران دین است. 

 

وی با اشاره به جایگاه ایران قوی و مستقل و اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: باید چهره توطئه گران را برای مردم روشن و جامعه را نیز به ضرر و آسیب آنان آگاه کرد.

 

خطیب نماز جمعه کرج با بیان اینکه متقین باید در مقابل فتنه گران یکدیگر را به صبر و تقوی دعوت کنند اظهار کرد: تلاش فتنه گران و سران آنان این است که جامعه را از مسیر اصلی خود به انحراف بکشانند. 

 

وی عنوان کرد: در داخل کشور افرادی با حمایت از اهداف دشمنان در ایجاد آشوب و فتنه نقش دارند که آحاد مردم با بصیرت و آگاهی باید این ترفندهای دشمنان را بشناسند. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز توضیح داد: یکی از راه های روشنگری توجه به قرآن و عترت است؛ کسانی که در دام فتنه ها اسیر شدند با روشنگری حق می توانند راه را پیدا کنند و نباید بگذاریم که دیگران نیز در این فتنه افتند. 

 

امام جمعه کرج با اشاره به اهمیت افشای شخصیت فتنه گران اظهار کرد: روشنگری در قالب جهاد تبیین با افشای شخصیت فتنه گران محقق می شود. 

 

خطیب نماز جمعه کرج از محیط جنگ نرم در فضای رسانه مجازی نام برد و اظهار کرد: امروز محیط جنگ نرم فضای رسانه و مجازی است در این جنگ باید با روایت سازی درست و محتوای قوی به میدان آمد. 

 

آیت الله حسینی همدان تصریح کرد: جوانان در این روایت با باور به جایگاه خود در مقابله با رسانه های معاند می ایستند و با در دست داشتن اولویت افکار عمومی در جهاد تبیین حضور فعال پیدا می کنند. 

 

 

 

 

کد خبر 1223475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha