جهاد تبیین از آموزش و پرورش آغاز شود

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه جهاد تبیین در حال حاضر وظیفه است، گفت: جهاد تبیین باید از آموزش و پرورش آغاز شود و این نهاد در این زمینه نقش اساسی و مهم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه خمام با تبریک میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: پیامبر محور محبوبیت جهان اسلام است.

 

امام جمعه خمام با بیان اینکه ما مسلمان ها اصول مشترکی داریم و خدا، پیامبر، قرآن و قبله ما یکی است، افزود: بالاترین اصول وحدت خود پیغمبر است.

 

وی با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) پیامبر هم محور وحدت هستند، تصریح کرد: روسای چهار مکتب فقهی اهل سنت(یعنی مالکی، حنفی، حنبلی، شافعی) شاگرد امام صادق (ع) و یا شاگرد شاگرد آن حضرت هستند.

 

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه شروع سال تحصیلی هر ساله همراه با شادابی ونشاط وامید به آینده است، ادامه داد: امسال دشمن در این ایام شیطنت کرد و علتش هم این است که آنها از پیشرفت ایران اسلامی و از نسلی که مدیران آینده کشورهستند یعنی دهه هشتادی ها می ترسد.

 

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه دشمنان بعد از به دست آوردن دستاوردها در شانگهای و اقتدار در برجام و‌ حرکت عظیم مردم در اربعین احساس نگرانی کردند که پایه و ستون انقلاب ونظام اسلامی محکم شود و راه های نفوذشان بسته می شود، تصریح کرد: در سال های گذشته درصدد اجرای سند۲۰۳۰بودند ولی موفق نشدند و اخیرا احساسات پاک دانش آموزان و دانشجویان را هدف گرفتند و بیشتر بر فکر و ذهن بانوان و دانش آموزان دختربرنامه ریزی کردند که دستشان رو شد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی جهاد تبیین در حال حاضر را وظیفه ی همگان دانست و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین باید از آموزش و پرورش آغاز شود و این نهاد در این زمینه نقش اساسی و مهم دارد.

 

 امام جمعه خمام با بیان اینکه اغتشاشات اخیر از چهار ماه قبل توسط اندیشکده آمریکایی "FDD"طراحی شده بود فقط دنبال موقعیت بودند که مرگ مرحومه امینی بهانه ای شد برای این کار والابحث حجاب بهانه است، ادامه داد: وقتی که افرادی آموزش دیده به دنبال درآوردن چشم مردم هستند و مسجد و امام زاده را آتش می زنند، به حافظان امنیت حمله می کنند و آن زن جاسوس که در دولت انگلیس مسئولیت دارد در اغتشاشات حضور پیدا می کند و فرماندهی میدانی اغتشاشات را در ایران به عهده می گیرد معلوم می شود از قبل برنامه ریزی شده بود.

 

وی افزود: تعلل و تاخیر عمدی در حفاظت ازسفارتخانه های ایران در اروپا هم نشانه دیگراست.

 

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه یک زمانی رسانه‌ها محل دریافت خبر و ابزار اطلاع رسانی بود اما امروز از رسانه ها به عنوان ابزار جنگ استفاده می‌ شود و ابزاری برای جنگ با ملت ها و دولت ها شده است، خاطرنشان‌کرد: مراقب منبع دریافت خبرها باشیم  و به هر رسانه ای اعتماد نکنیم.

کد خبر 1223485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha