ماموریت ناتوی فرهنگی نابودی هویت دینی انقلابی و تخریب همه ارزش های انسانی ما است

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: ابزار ناتوی فرهنگی رسانه ها، فضای مجازی و یک سری بازی‌های رایانه‌ای است که ماموریت نابودی هویت دینی، انقلابی و تخریب همه ارزش های انسانی فرزندان ما را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۵ مهرماه) حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، گفت: راه اندازی اغتشاش و آشوب در جمهوری اسلامی ایران از سمت و سوی دشمنان پدیده جدیدی نیست این فتنه ها قدمتی به درازی عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران دارند.

 

امام جمعه کهنوج افزود: اغتشاشات اخیر نیز همچون گذشته برخاسته از طراحی های جبهه استکبار و کسانی که همواره درصدد هستند تا با انواع و اقسام شیوه های عملیات روانی، تحریف.، روایت سازی از انبوه دروغ ها به خیال واهی خودشان مردم را علیه نظام به کف خیابان بکشانند، می باشند.

 

وی خطاب به جبهه استکبار و آشوبگران، ابراز کرد: شما مردم انقلابی ایران نشناخته اید و فکر می کنید این مردمی که ناراضی از عملکرد بعضی از مسئولین، مشکلات معیشتی و گرانی‌های افسار گسیخته اند می توانید به راحتی آنها را بر علیه نظام به کف خیابان ها بیاورید.

 

حجت الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: مردم ایران این روزها بارها به خیابان آمدند اما نه بر علیه نظام اسلامی بلکه به حمایت از این نظام مقدس با عصبانیت هر چه تمام خواهان مقابله قاطع و برخورد با بر هم زنندگان نظم و امنیت هستند.

 

خطیب جمعه کهنوج با تاکید بر این که مردم انقلابی بارها همراهی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند، عنوان کرد: مردم صاحبان اصلی این نظام هستند و این مهم دشمن را بدجور عصبانی کرده است و ما این روزها عصبانیت و دشمنی در رفتار پیاده نظام دشمنان و آشوبگران به طور مداوم می بینم.

 

وی تاکید کرد: اگر آشوبگران به مقدسات اهانت کرده، چادر را از سر بانوی ایرانی کشیدند، مساجد و نمادهای ملی و مذهبی را هدف قرار داده و پرچم عزای امام حسین (ع)، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصویر قهرمان ملی شهید حاج قاسم، آمبولانس ها و ماشین های آتش نشانی را به آتش کشیده و رگ گردن پلیس و بسیجی شجاع ما را با قساوت قلب هر چه تمام قطع کردند، همه اینها از سر استیصال و عصبانیت آنها از مردم انقلابی است.

 

حجت الاسلام نجنو با اشاره به این که مردم ما آگاه و بصیر هستند و دست دشمن را خوانده اند، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران مقتدای شان آن علی زمانی است که به خوبی هر چه تمام درس علی دوران را برای مردم تفسیر می کند، آن علی که همه دشمنان و فتنه های آنها را با همه علائم به ما معرفی کرده است.

 

امام جمعه کهنوج ابراز کرد: امروز دشمنان عصبانی با همه ابزار به جنگ اعتقادات ما آمده اند و نوک پیکان و سیبل مستقیم آنها، فرزندان معصوم ما را هدف قرار داده است.

 

وی با یادآوری این مطلب که در دهه ۸۰ مقام معظم رهبری خبر این حمله را در جمع دانشگاهیان استان سمنان تحت عنوان پدیده ناتوی فرهنگی هشدار دادند، تصریح کرد: ابزار ناتوی فرهنگی رسانه ها، فضای مجازی و یک سری بازی‌های رایانه‌ای است که ماموریت نابودی هویت دینی، انقلابی و تخریب همه ارزش های انسانی فرزندان ما را دارند.

 

حجت الاسلام نجنو در خاتمه عنوان کرد: هر چه زودتر باید با ابزار و ظرفیت های فرهنگی که در اختیار داریم به جنگ همه جانبه دشمن برویم.

کد خبر 1223497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha